  • 41. Data: 2010-08-11 17:50:18
    Temat: Re: Wybor zasilacza
    Od: zenek <z...@o...pl>

    W dniu 2010-08-11 19:26, qwerty pisze:
    > Użytkownik "zenek" <z...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > Niektórzy producenci podają.

    Podaj choc jednego.

  • 42. Data: 2010-08-11 17:55:39
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "zenek"
    >Podaj choc jednego.

    Chieftec.
    http://www.chieftec.com/products.html
    Kliknij sobie na którąkolwiek serię zasilaczy.
    Od 70%, do 85%.

    --
    /\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\
    \ K...@e...eu.org /

  • 43. Data: 2010-08-11 18:03:48
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    > Podaj choc jednego.

    Jeden
    http://www.fsp-power.ru/english/1_product/1_list.asp
    ?mainid=1&fid=176

    więcej nie wklejam bo co będę śmiecił

    --
    Irokez

  • 44. Data: 2010-08-11 18:10:09
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "zenek" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Podaj choc jednego.

    O a tu sobie pooglądaj również charakterystyki
    http://www.enermax.pl/produkte/netzteile/pro87plus.h
    tml

    ignorancja u nauczyciela? Bo niedoinformowanie to jeszcze... świat idzie do
    przodu. Ale żeby za swoją niewiedzę besztać ludzi?
    dobrze, że na takiego nie trafiłem

    --
    Irokez

  • 45. Data: 2010-08-11 18:50:56
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    http://www.corsair.com/

  • 46. Data: 2010-08-11 19:22:54
    Od: raviz <r...@v...pl>

    On 11/08/2010 20:50, qwerty wrote:
    > Użytkownik "zenek" <z...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > http://www.corsair.com/

    Panowie, wydajnosc to jedna sprawa, ale 14W poboru pradu przy wylaczonym
    komputerze to dla mnie jest porazka:
    file:///G:/Sprzet/Zestaw%20komputerowy/Zasilacze/269
    90-9-way-850w-power-supply-roundup-16.html
    Strona pokazuje tez wyniki testu wydajnosci.

  • 47. Data: 2010-08-11 19:27:35
    Od: zenek <z...@o...pl>

    W dniu 2010-08-11 20:10, Irokez pisze:
> [...]
    >
    > ignorancja u nauczyciela? Bo niedoinformowanie to jeszcze... świat idzie
    > do przodu. Ale żeby za swoją niewiedzę besztać ludzi?

    Jednak jestescie banda idiotow.

    Bez idbioru.

  • 48. Data: 2010-08-11 20:00:32
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "raviz" <r...@v...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > file:///G:/Sprzet/Zestaw%20komputerowy/Zasilacze/269
    90-9-way-850w-power-supply-roundup-16.html
    > Strona pokazuje tez wyniki testu wydajnosci.

    Dla mnie porażka to twoja inteligencja.

  • 49. Data: 2010-08-11 20:11:43
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Jednak jestescie banda idiotow.

    Zenek, spokojnie... różowe tabletki wieczorem, zielone rano a w południe
    bułeczka w kroplówce.

    --
    marfi

  • 50. Data: 2010-08-11 20:37:19
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Wed, 11 Aug 2010 19:11:06 +0200, zenek napisał(a):

> [...]
    > wyższa sprawność tym mniejsze straty energii w zasilaczu. Zasilacze o
    > wysokiej sprawności wydzielają mniej ciepła, dzięki czemu można w nich
    > montować wentylatory o mniejszej wydajności lub pasywne chłodzenie.
    >
    > Sprawność zasilaczy zależy od obciążenia zasilacza, osiągając
    > najmniejszą sprawność dla małego i bardzo dużego obciążenia i waha się w
    > tej chwili pomiędzy 40%, a 85%.[2]. W celu poprawy sprawności zasilaczy
    > komputerowych wprowadzono serię certyfikatów 80 PLUS, które gwarantują
    > sprawność zasilacza przekraczającą 80%[3]."

    Coś dodefiniowałeś? Bo to co tu wkleiłeś to "oczywista oczywistość". Twoje
    obawy były nieuzasadnione.

    > Jednak jak mozna mowic o sprawnosci jak zaden producent nie podaje
    > tego parametru a jedynie wartosci max wyjsciowe czyli prad i napiecie.

    Są publicznie dostępne wyniki pomiarów sprawności dla KAŻDEGO zasilacza z
    certyfikatem 80 PLUS.

    --
    GLaF