  • 51. Data: 2010-08-11 20:41:57
    Temat: Re: Wybor zasilacza
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Wed, 11 Aug 2010 22:00:32 +0200, qwerty napisał(a):

> [...]
    90-9-way-850w-power-supply-roundup-16.html

    > Dla mnie porażka to twoja inteligencja.

    Bez przesady. Każdemu może się zdarzyć, że nie spojrzy co przekleja z okna
    adresu. A przez takie komentarze jest niepotrzebne obrzucanie się błotem.
    Porażkę w tym wątku reprezentuje zenek, który miał szansę wyjść z twarzą,
    ale woli iść w zaparte i robić z siebie pośmiewisko.

    --
    GLaF

  • 52. Data: 2010-08-11 21:45:24
    Od: raviz <r...@v...pl>

    On 11/08/2010 22:00, qwerty wrote:

    > Dla mnie porażka to twoja inteligencja.

    To niesamowite jak powszechne obecnie jest chamstwo...
    http://www.hardwarecanucks.com/forum/hardware-canuck
    s-reviews/26990-9-way-850w-power-supply-roundup-16.h
    tml

  • 53. Data: 2010-08-12 05:38:11
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "raviz" <r...@v...pl> napisał w wiadomości grup
    > To niesamowite jak powszechne obecnie jest chamstwo...

    Ty jesteś chamski.

    > http://www.hardwarecanucks.com/forum/hardware-canuck
    s-reviews/26990-9-way-850w-power-supply-roundup-16.h
    tml

    No i? Nic z niego nie wynika. Jeżeli w czasie pomiarów nie było nic podłączone
    (usb bierze energię, gdy komputer jest wyłączony) to po prostu mają większe
    straty jałowe. Przy obciążeniu można je pominąć.

  • 54. Data: 2010-08-12 07:31:19
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "zenek" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie piszcie bzdur pokemony bo nie macie zielonego pojecia o czym piszecie.
    >
    > Zasilanie zasilacza qrwa mac czlowieku za taki debilny debilizm lecialbys
    > na kopach za dzrzwi w mojej uczelni 30 lat temu .

    Boźe Jedyny broń przed takimi "uczelniami" z takini "nauczycielani"
    Po zachowaniu widać, że miałeś jak ulał, inklinacje
    "socjalistycznno-komunistyczne"

  • 55. Data: 2010-08-12 07:46:24
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    > Użytkownik "raviz" <r...@v...pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > Ty jesteś chamski.

    Musisz mieć jakieś osobiste, poważne kłopoty,
    bo to tłumaczyłoby Twój prostacki odruch.
    Jak za dzień, dwa wrócisz do tego wątku
    przeprosisz, to będzie OK.

    Bo gdybyś tych problemów nie miał, w swojej
    inteligentnej przecież głowie znalazłbyś parę innych słów
    które oddałyby "stan Twojego ducha", a i inni nie musieliby
    zastanawiać się-
    "Cham, czy tylko tak mu się wyrwało"

    Artur(m)

  • 56. Data: 2010-08-12 07:59:44
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Artur(m)" <m...@i...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > inteligentnej przecież głowie znalazłbyś parę innych słów
    > które oddałyby "stan Twojego ducha", a i inni nie musieliby

    Fakt, mój błąd. To zenek określił, że jesteśmy banda idiotów (nie jak cytowałem
    ravez).

  • 57. Data: 2010-08-12 16:06:23
    Od: raviz <r...@v...pl>

    On 12/08/2010 07:38, qwerty wrote:
    > Użytkownik "raviz" <r...@v...pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > Ty jesteś chamski.

    Wiesz, gdy ktos wrzuca zlego linka nie komentuje tego, ze "inteligencja
    tej osoby to porazka". Wg mnie swiadczy to wyraznie o inteligencji a
    przede wszystkim kulturze osoby zamieszczajacej taki komentarz.

> [...]
    > podłączone (usb bierze energię, gdy komputer jest wyłączony) to po
    > prostu mają większe straty jałowe. Przy obciążeniu można je pominąć.

    Pewnie, ze zawsze pojawia sie jakies odbiorniki choc pobor 4W w wypadku
    niektorych zasilaczy pokazuje ze 10W w innych urzadzeniach to para w
    gwizdek. Poza tym wiekszosc komputerow nie pracuje dzien i noc wiec
    kiedy uzytkownikowi wydaje sie, ze wszystko wylaczyl chcac nie chcac
    nadal traci 4-14W

  • 58. Data: 2010-08-12 17:07:42
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "raviz" <r...@v...pl> napisał w wiadomości grup
    > Pewnie, ze zawsze pojawia sie jakies odbiorniki choc pobor 4W w wypadku
    > niektorych zasilaczy pokazuje ze 10W w innych urzadzeniach to para w gwizdek.

    Tylko w stanie jałowym. W obciążeniu jest zupełnie inaczej.

    > Poza tym wiekszosc komputerow nie pracuje dzien i noc wiec kiedy uzytkownikowi
    > wydaje sie, ze wszystko wylaczyl chcac nie chcac nadal traci 4-14W

    Każdy normalny korzysta z listwy.

  • 59. Data: 2010-08-13 23:29:57
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    "qwerty" <q...@p...fm> wrote in message

    > Każdy normalny korzysta z listwy.

    poniewaz bo?
    wisi mi te kilka watow w czuwaniu, a wlaczanie i wylaczanie z sieci to prosty
    sposob na ubicie sprzetu

  • 60. Data: 2010-08-14 05:17:00
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "m4rkiz" <a...@b...cpl> napisał w wiadomości grup
    ie...
    > poniewaz bo?
    > wisi mi te kilka watow w czuwaniu, a wlaczanie i wylaczanie z sieci to prosty
    > sposob na ubicie sprzetu

    Włączanie / wyłączanie zasilania nie ubija. Dopiero uruchomienie sprzętu.