  • 31. Data: 2010-08-10 21:46:43
    Temat: Re: Wybor zasilacza
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "zenek" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:i3sdpt$8tu$1@news.onet.pl...
    > "
    > "
    >
    > Nie piszcie bzdur pokemony bo nie macie zielonego pojecia o czym piszecie.

    Geniuszu, marnujesz się na tej grupie. Zajmij się jakimś genialnym
    wynalazkiem a nam zostaw nasze pokemońskie bzdurzenie.

    > Zasilanie zasilacza qrwa mac czlowieku za taki debilny debilizm lecialbys
    > na kopach za dzrzwi w mojej uczelni 30 lat temu .

    Jaki masz IQ?

  • 32. Data: 2010-08-10 21:58:53
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Tue, 10 Aug 2010 23:31:34 +0200, zenek napisał(a):

    > Musialbys jheszcze zdefiniowac sprawnosc w tym wypadku .

    Nic tu nie wymaga dodefiniowania.

    --
    GLaF

  • 33. Data: 2010-08-11 00:00:39
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "raviz" <r...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Musze wybrac miedzy tymi oto zasilaczami:

    Caly czas niedostepny w PL i niewiadomo kiedy bedzie

    Masz problem pomiędzy DOSTĘPNYM a NIEDOSTĘPNYM?
    Postąp tak jakbyś wybierał pomiędzy kobietami.
    Bo dla kompa to żadna różnica chyba...

    Trzeba kurwa mieć 50 lat żeby to zrozumieć...
    Pozdrawiam

    Feromon

  • 34. Data: 2010-08-11 00:29:07
    Od: raviz <r...@v...pl>

    A jak znajdujecie Silverstone Strider Plus?
    Cenowo wychodzi rewelacyjnie:
    http://www.yooki.pl/index.php?p2710,zasilacz-silvers
    tone-strider-plus-sst-st85f-p-850w
    W testach tez wypada bardzo dobrze:
    http://www.hardwarecanucks.com/forum/hardware-canuck
    s-reviews/26990-9-way-850w-power-supply-roundup-23.h
    tml

  • 35. Data: 2010-08-11 05:43:18
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-08-10 23:46, Użytkownik MC napisał:

    > Geniuszu, marnujesz się na tej grupie. Zajmij się jakimś genialnym
    > wynalazkiem a nam zostaw nasze pokemońskie bzdurzenie.

    > Jaki masz IQ?

    Na tyle mały aby pomyśleć że ktoś uwierzy w te jego kontakty
    z uczelnia 30 lat temu.

    Pozdrawiam

  • 36. Data: 2010-08-11 07:06:58
    Od: zenek <z...@o...pl>

    W dniu 2010-08-10 23:58, GLaF pisze:

    > Nic tu nie wymaga dodefiniowania.

    Obawiam sie ze wymaga

  • 37. Data: 2010-08-11 12:03:05
    Od: raviz <r...@v...pl>

    Dziekuje za wszystkie odpowiedzi odnosnie zasilacza. Odnosnie
    zdecydowalem sie na OCZ Z-Series 850W Modular
    Pozdrawiam

  • 38. Data: 2010-08-11 15:41:17
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    zenek pisze:

    > Obawiam sie ze wymaga

    Nie było 30 lat temu na uczelni? Dziwne, mnie tego uczyli już w
    podstawówce na fizyce. Ale dokształć się:

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Sprawno%C5%9B%C4%87

  • 39. Data: 2010-08-11 17:11:06
    Od: zenek <z...@o...pl>

    W dniu 2010-08-11 17:41, BQB pisze:

    > Nie było 30 lat temu na uczelni? Dziwne, mnie tego uczyli już w
    > podstawówce na fizyce. Ale dokształć się:
    >
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Sprawno%C5%9B%C4%87

    Pozwole sobieuzupelnic:
    "
    Jednym z parametrów zasilacza jest jego sprawność energetyczna.
    Sprawność to stosunek mocy zasilacza oddawanej na jego wyjściu, do mocy
    pobranej z sieci energetycznej. Różnica między mocą pobraną, a oddawaną
    jest emitowana w postaci ciepła i promieniowania
    elektromagnetycznego[2]. Sprawność wyraża się typowo w procentach. Im
    wyższa sprawność tym mniejsze straty energii w zasilaczu. Zasilacze o
    wysokiej sprawności wydzielają mniej ciepła, dzięki czemu można w nich
    montować wentylatory o mniejszej wydajności lub pasywne chłodzenie.

    Sprawność zasilaczy zależy od obciążenia zasilacza, osiągając
    najmniejszą sprawność dla małego i bardzo dużego obciążenia i waha się w
    tej chwili pomiędzy 40%, a 85%.[2]. W celu poprawy sprawności zasilaczy
    komputerowych wprowadzono serię certyfikatów 80 PLUS, które gwarantują
    sprawność zasilacza przekraczającą 80%[3]."

    Jednak jak mozna mowic o sprawnosci jak zaden producent nie podaje
    tego parametru a jedynie wartosci max wyjsciowe czyli prad i napiecie.

  • 40. Data: 2010-08-11 17:26:01
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "zenek" <z...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    > Jednak jak mozna mowic o sprawnosci jak zaden producent nie podaje tego
    > parametru a jedynie wartosci max wyjsciowe czyli prad i napiecie.

    Niektórzy producenci podają.