  • Data: 2012-01-30 18:39:37
    Temat: Re: Wybór sprzętu
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 30 Jan 2012 18:55:15 +0100, Zenek napisał(a):

    > Tak znam takowe !
    >
    > http://gadzetomania.pl/2008/12/07/nowy-monitor-usb-a
    cer-b223

    > A zlacze zasilacza ma kazdy laptok, cos takiego jak stacja dokujaca to
    > prehistoria kubus troche sie oderwal od rzeczywistosci.

    Zrób sobie krótkie ćwiczenie myślowe - przychodzisz z takim laptopem, nie
    masz stacji dokującej. Podpinasz kolejno: zewnętrzny monitor, klawiaturę,
    mysz, dysk, głośniki, ewentualnie dodatkowo przewodową sieciówkę. Porównaj
    to z sytuacją: przychodzisz z laptopem, zapinasz go do stacji dokującej.
    Kropka.

    Przyznam się, że (w sytuacji, gdybym był zmuszony korzystać codziennie z
    laptopa), to jednak wolę rozwiązanie ze stacją dokującą. Ale ja to truskawki
    cukrem, nie to co takiej klasy eksperci...

    [ Chase: How would you feel if I interfered in your personal life? ]
    [ House: I'd hate it - that's why I cleverly have no personal life. ]
    [ ("House M.D. 1x13 Cursed") ]