  • Data: 2012-01-30 20:09:38
    Temat: Re: Wybór sprzętu
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 30 Jan 2012 19:54:51 +0100, Zenek napisał(a):

    > Przemek debilu

    Synku. Nie pyskuj, bo się spocisz.

    > przychodzisz ze stacja dokujaca i Podpinasz kolejno: zewnętrzny monitor,
    > klawiaturę, mysz, dysk, głośniki, ewentualnie dodatkowo przewodową
    > sieciówkę.
    >
    > Stacja dokujaca to tylko replikator portow baranie.

    Synku. Stacja dokująca z podpiętymi klamotami sobie stoi np. w pracy, w
    razie potrzeby druga - w domu. Nosić, to ja będę laptopa. Nie stację. Ale
    jak pisałem - ja to truskawki cukrem... Nie to co taki kibord łorior...

    [ Bądź uczynny, pomagaj innym... a wtedy wszyscy wokół pomyślą, że to, co ]
    [ dla nich robisz, jest twoim zasranym obowiązkiem. (demotywatory.pl) ]