  • Data: 2010-11-28 16:04:10
    Temat: Re: Wybor plyty i coolera dla Phenoma II x2
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    michu pisze:
    > Witam grupę.
    > Pomozcie wybrac mobo do Phenoma II x2 560:
    > http://www.komputronik.pl/index.php/product/108763/S
    przet_komputerowy/Podzespoly_PC/AMD_Phenom_II_X2_560
    _BOX_Black_Edition.html
    da sie w nim odblokowac 2 pozostałe rdzenie? w 555 blac - daje sie w 99.99%

    > Troche poczytalem i z tego co zdazyłem sie zorientowac nalezy kupic cos
    > z chipsetem AMD 870 (w przypadku 890 placilbym za niepotrzebne mi
    ja miesiac temu kupiłem GA-880 - fajna jest i ma jako taką grafike

    > Druga sprawa - jaki cooler do tego kupic,

    boksowy - już wystarcza, wiec nie musisz sie stresować. jak bedziesz
    wybierał to taki który ma heat pipey, i wentylator ustawiony równolegle
    do płyty - doodatkowo schłodzi chipset i pamięć. mocno odradzam
    wentylatorki poziomo ustawione - mam taki i powietrze omija chipset( w
    moim przypadku jeszcze z grafiką)
    JA bym nie dał 100zł za chłodzenie, chyba ze masz zamiar mocno
    przetaktowywać procesor. nie wie jakie masz doświadczenie z AMD, ale jak
    go Q&Q sciągnie na 800 Mhz, to ten wentylator wcale sie nie będzie kręcił.

    ToMasz