  • Data: 2010-11-28 15:51:57
    Temat: Re: Wybor plyty i coolera dla Phenoma II x2
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 28-11-2010 o 15:42 michu napisał na pl.comp.pecet:

    > Wynika z niego ze Gigabyte GA-870A-UD3 jest najlepszym wyborem i
    > sklaniam sie ku niej.
    > Zna ktos jakies przeciwwskazania?

    Ja mogę tylko potwierdzić trafność decyzji. Kilka dni temu składałem
    komputer na AMD. Wybrałem tę właśnie płytę nie czytając żadnych
    recenzji. Znowu się nie zawiodłem na Gigabyte. Za 350zł (nie mylić z
    Komputronikiem) :) dostajemy płytę z najnowszymi technologiami i
    kompletem złącz. Ta płyta ma chyba wszystko, co jest potrzebne
    przeciętnemu użytkownikowi, łącznie z portami COM, LPT, IEEE 1394a,
    FDD i innych - 6x SATA3 6Gb (ewentualne wątpliwości co do oznaczenia
    SATA3 kierować do producenta) :) , 2x USB 3.0, jedno uniwersalne
    gniazdo PS2, rozbudowaną sekcję zasilania procesora i całkiem niezły
    BIOS.Nawet o dziwo dzwiękówka (HDA) dała się bez problemu s
    konfigurować - z czym zawsze u Gigabyte były jakieś problemy.
    Jedyne co mi się nie spodobało, to niezbyt dobrze umieszczony 8-mio
    pinowy molex dodatkowego zasilania.
    Ja dostałem rev 2,1 płyty, ale dostępna jest już rewizja 2,2.

    --
    WiesłaW
    Opera Mail