  • 11. Data: 2011-05-25 21:21:28
    Temat: Re: Wybór nowego telefonu
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Śr 25 05 2011 16:55, J.F. pisze:

    > wedle strony nokii - nic nie pisza ze ma, ale jak zaznaczyc takie
    > wymaganie, to wyskakuje.
    >
    > No nic - deklaracja sprzedawcy sie liczy, najwyzej bedzie niezgodnosc z
    > umowa :-)

    Telepolis potwierdza że WiFi jest.

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 12. Data: 2011-05-26 07:35:49
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "mz" <2...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    > wiadomości news:irihj2$qqf$1@inews.gazeta.pl...

    > Przechodząć z Ery do Play myślałem o Elmie ale ostatecznie wziełem W995 i
    > jestem bardzo zadowolony.

    W995 nie jest teraz oferowany.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 13. Data: 2011-05-26 07:46:59
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "jac" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Tego nie wiedziałem że przy przenoszeniu jest on niedostepny...szkoda bo
    > telefon jest naprawde dobry!!! No i bateria rewelacja!!!

    Dziękuję z odpowiedź.
    Przeczytałem o tym telefonie i jak na razie to nie są mi potrzebne te
    wszystkie jego funkcje. Chociaż jeden z bajerów byłby przydatny - latarka.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 14. Data: 2011-05-29 22:14:18
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    > Prosiłbym użytkowników o podzielenie się wrażeniami z ich eksploatacji, a
    > zwłaszcza czy nie sprawiają one problemów.

    Dziękuję za nadesłane do tej pory odpowiedzi. Mam jeszcze pytanie o Wasze
    odczucia związane z wygodą posługiwania się ekranem dotykowym w Nokiach. Czy
    to rozwiązanie zdaje egzamin na dłuższą metę?
    Z ekranem dotykowym mam doświadczenie tylko w nawigacji samochodowej i
    obsługa tego ekranu wymaga wyczucia i cierpliwości, a i tak nie zawsze
    "naciska się" ten klawisz, który chciałbym.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba