  • Data: 2010-12-02 18:31:20
    Temat: Re: Wybór netbooka
    Od: Doc <d...@w...pl.na.pohybel.spamerom> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 02 Dec 2010 16:08:25 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Z tego fragmentu "i może jakiś film" nie wynika że tylko
    > do notatek. :-)

    Wiesz jak to jest w podróży i w hotelach ;) Niby ma być notatnik, ale jak
    nuda przyciśnie to by się chciało jakiś film obejrzeć.
    No i jak znam siebie to z czasem wymyślę jakieś nowe zastosowania. W tej
    chwili przyszedł mi do glowy podręczny mapnik: iPlus + Google Maps :)

    > Jeśli mała moc nie jest problemem to poszukaj czegoś z 10 calowym
    > ekranem i pierwszym atomem w cenie poniżej tysiąca zł.
    > Nie bardzo widzę sensu w kupowaniu "lepszego" notatnika za półtora
    > tysiąca czy więcej. Ale to oczywiście tylko moje zdanie.

    A jakiś konkretny model neta jesteś w stanie polecić? Czy to wszystko
    jeden pies jest? Bo patrząc na parametry na półkach sklepowych to na okow
    szystko wygląda podobnie...

    --
    mgr inż. Doc, d...@w...pl.na.pohybel.spamerom
    Zanim odpowiesz na priva i mnie zaspamujesz popraw adres...

    "Jak sobie pomysle, że jestem już inżynierem
    to aż się boję iść do lekarza" - Student Anonim