  • 11. Data: 2010-08-22 12:34:08
    Temat: Re: Wybor komputer - prosze o opinie
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On 22 Aug 2010 14:24:19 +0200, januszek <j...@p...irc.pl>
    wrote:

    >Grzegorz Krukowski napisa?(a):

    >Masz chyba na myśli pewną grupę użytkowników lustrzanek cyfrowych,
    >zwykle tych ze średniej półki, określanych jako "onaniści sprzętowi"? ;)
    >
    >Kilka razy widzielem prezentacje zawodowcow od Photoshopa albo
    >zaawansowanych userow np takich z ACSUG, i zawsze pracowali na
    >laptopach ktorych "wypasienie" i "parametry", "onanisci sprzetowi"
    >zkrytykowaliby na samym starcie ;)

    ;) True, true, choć nie do końca.

    Sam byłem zaskoczony, jak zainwestowawszy w kalibrator i lepsiejsze
    CRT, po poczytaniu sobie byłem zakoczony, że zdjęcia z labu zbliżyły
    się do tego co na monitorze, a to co na monitorze przypominało to co
    widziałem podczas robienia zdjęć. Dla mnie to już było wystarczające,
    ale w/g fachwców-onanistów to pewno można tylko nad tym zapłakać ;)

    Z drugiej strony, jeżeli zdjęcia mają być pokazywane w necie, to tak
    po prawdzie nie ma sensu się zajmować szczegółami bo każdy monitor,
    szczególnie te tańsze biurowo-domowe, wyświetla po swojemu. Wystarczy
    pilnować się tylko paru prostych reguł aby nie wyszła komplena kiszka.
    --
    Grzegorz Krukowski