eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingWybór języka/technologii pod konkretne wymagania, konkretnego przypadku ludzkiego :)Re: Wybór języka/technologii pod konkretne wymagania, konkretnego przypadku ludzkiego :)
  • Data: 2013-05-16 08:53:04
    Temat: Re: Wybór języka/technologii pod konkretne wymagania, konkretnego przypadku ludzkiego :)
    Od: boryspower <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 16 maja 2013 08:33:42 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > A aplikacje webowe? No chyba, ze masz juz konkretny pomysl, ktory nie nadaje
    >
    > sie.

    Prawie wszystkie moje pomysły nadają się do realizacji webowej... Kilka nawet
    próbowałem realizować w PHP+MySQL -> problem miałem z grafiką i z sensownym wyglądem

    Podam przykład:
    Jednym z pomysłów jaki miałem (możecie go podchwycić :)) było stworzenie strony
    find-me.org (domena mi już wygasła) - plan był taki, by każdy mógł na stronie uzyskać
    swój personalny #TAG, barcode, QRcode i podpiąć do niego swój profil, swoją stronę
    itp... fajnie by było gdyby można było spotkać na mieście człowieka który miałby taki
    tag (np "#boryspower#") na koszulce - wyszukujesz go w necie i wiesz z kim masz do
    czynienia... przynajmniej wiesz tyle ile on Ci udostępnił ;)

    Wracając do samej strony - chciałem użyć wordpressa i oprogramować strony w PHP +
    wordpress API... i był problem z edycją PHP spod wordpressa + ryzyko, że przy jakiejś
    aktualizacji wordpressa coś przestanie mi działać...
    Druga opcja to stworzyć stronę od zera... no i strona działała w miarę dobrze, ale
    wyglądała jak z lat 90tych :) Brak mi talentu i zmysłu graficznego/estetycznego... W
    budowaniu GUI wychodzi mi to milion razy lepiej :)

    --
    Przemek