eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingWybór języka/technologii pod konkretne wymagania, konkretnego przypadku ludzkiego :)Re: Wybór języka/technologii pod konkretne wymagania, konkretnego przypadku ludzkiego :)
  • Data: 2013-05-16 10:14:45
    Temat: Re: Wybór języka/technologii pod konkretne wymagania, konkretnego przypadku ludzkiego :)
    Od: boryspower <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 16 maja 2013 09:53:04 UTC+2 użytkownik R.e.m.e.K napisał:
> [...]
    moja "idealna" technologia/język:

    > Jest

    > Punkt 2 takze Java spelnia?

    W NetBeans całkiem przyjemnie buduje się GUI :)

    > Polecam nowe Delphi z platforma FireMonkey:
    > http://www.embarcadero.com/products/firemonkey
    >
    > Dzieki temu masz zalatwione obecnie platformy:
    >
    > - Win x86/x64
    >
    > - OSX
    >
    > - iOS
    >
    > We wrzesniu dochodzi wsparcie Androida. A w przyszlym roku Linuksa.
    >
    > Wszystko na bazie jednego GUI (wektorowego, akcelerowanego GPU) i wspolnego
    >
    > kodu "biznesowego".
    >

    > --
    >
    > pozdro
    >
    > R.e.m.e.K

    Hmm... Delphi wygląda/zapowiada się interesująco... tylko jedną z rzeczy o których
    zapomniałem wspomnieć jest, że przydałaby się technologia nie wymagająca dużych
    nakładów finansowych... takie Delphi to jednak 4200 EURO...

    Ps. Kiedyś sporo pisałem w Borland Builderze i dorwałem zlecenia na napisanie gry w
    Delphi (obrazek pocięty na małe kwadraty, jednego brak i trzeba mieszać by złożyć
    obrazek) - bez wcześniejszej styczności z Delphi dałem radę stworzyć tą grę w jeden
    dzień roboczy :)