eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingWybór języka/technologii pod konkretne wymagania, konkretnego przypadku ludzkiego :)Re: Wybór języka/technologii pod konkretne wymagania, konkretnego przypadku ludzkiego :)
  • Data: 2013-05-16 11:56:33
    Temat: Re: Wybór języka/technologii pod konkretne wymagania, konkretnego przypadku ludzkiego :)
    Od: boryspower <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 16 maja 2013 10:38:08 UTC+2 użytkownik wloochacz napisał:
> [...]
    których zapomniałem wspomnieć jest, że przydałaby się technologia nie wymagająca
    dużych nakładów finansowych... takie Delphi to jednak 4200 EURO...

    > http://www.embarcadero.com/products/delphi/starter
    >
    > Cena to 199 EUR z licencją komercyjną.

    Racja - nie doczytałem do tego. 200 EUR już łatwiej by było przełknąć :)

    w Delphi (obrazek pocięty na małe kwadraty, jednego brak i trzeba mieszać by złożyć
    obrazek) - bez wcześniejszej styczności z Delphi dałem radę stworzyć tą grę w jeden
    dzień roboczy:)

    > OIDP, to taki programik jest dostarczany jako "samples", tylko nie
    >
    > pamiętam czy do Delphi czy do biblioteki DEveloper Express...
    >

    > --
    >
    > wloochacz

    Szkoda, że wtedy o tym nie wiedziałem :)

    --
    Przemek