  • Data: 2010-05-07 18:58:35
    Temat: Re: Wybór drukarki. Canon IP4700, czy coś innego
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <q...@g...com> napisał:

    >[...]
    >Mam Epsona DX7400 i jestem z tanich zamiennikow farby niezwykle
    >zadowolony,
    >ale w mojej drukarce ma tez znaczenie i wplyw na jakosc, papier
    >fotograficzny.
    >[...]

    Na jakość, to chyba papier ma nawet wiekszy wpływ od atramentu. Co do
    trwałości - badań wpływu papieru nie robiłem. Zdjećia o których pisałem -
    zarówno te blaknace z Canona jak i te z Epsona były drukowane na identycznym
    papierze - jakiś do wydruk.ów fotograficznych glossy o podwyższonej
    gramaturze. Nie pamiętam juz dokładnie producenta papieru - wydaje mi się,
    że Emtec lub HP.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)