  • Data: 2010-05-08 17:43:51
    Temat: Re: Wybór drukarki. Canon IP4700, czy coś innego
    Od: Marcin Kopacz <x...@x...xxx> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-05-08 09:49, Łukasz K. pisze:

    > Witam.
    > Może trochę nie na temat ale zastanów się nad Epsonem. A najlepiej
    > poszukaj Epsona P50 + CISS. To system stałego zasilania - dolewasz tuszy
    > i drukujesz ile wlezie. Zastrzegam, że taka drukarkla do mnie jedzie
    > (tzn. model stylus photo 1400 + ciss). Po przeliczeniu koszty wydruku są
    > śmieszne. Na forach bardzo sobie chwalą. Ja w poniedziałek mogę napisać
    > jak się sprawuje i co o niej myślę.
    > Gdy grzebałem po sieci w poszukiwaniu informacji to natknałem sięna
    > wyliczenia że koszt atramentu dla odbitki 10x15 to 9 groszy. Ważene
> [...]

    Myślałem o takim rozwiązaniu, nawet kojarzę, że parę lat temu chyba był
    na topie bodaj Lyson, ale nie wiem, na ile to by się sprawdzało w mojej
    sytuacji. Tak naprawdę drukowanie zdjęć byłoby bardziej przy okazji.
    Poza tym cenowo wykracza poza budżet, który sobie założyłem, tj. góra
    500-600zł. Możliwe, że zysk na atramencie wcale nie pokryje różnicy w
    cenie zakupu, coś jak zakładanie instalacji gazowej w samochodzie przy
    małych przebiegach. Chociaż może nie do końca trafione porównanie, bo na
    pewno tutaj jeszcze wchodzi kwestia jakości wydruków.
    Tak czy inaczej, dzięki za sugestię.

    Marcin