eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaWybielanie serwisu Nikona?Re: Wybielanie serwisu Nikona?
  • From: "elm" <spamno_elmstreet02malpayahoo.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    References: <a...@d...googlegroups.com>
    <hd3ith$gvc$1@inews.gazeta.pl> <hd3km7$jjh$1@news.interia.pl>
    <hd3uks$1mn$1@achot.icm.edu.pl>
    In-Reply-To: <hd3uks$1mn$1@achot.icm.edu.pl>
    Subject: Re: Wybielanie serwisu Nikona?
    Date: Sat, 7 Nov 2009 15:57:43 +0100
    Lines: 1
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    NNTP-Posting-Host: 87.205.51.218
    Message-ID: <4af58aee$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1257605870 87.205.51.218 (7 Nov 2009 15:57:50 +0100)
    Organization: home.pl news server
    X-Authenticated-User: i...@p...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:834550
    [ ukryj nagłówki ]



    Użytkownik "Marcin [3M]" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:hd3uks$1mn$...@a...icm.edu.pl...
    >
    > Użytkownik "Roger from Cracow" <r...@s...pl> napisał w
    > wiadomości news:hd3km7$jjh$1@news.interia.pl...
    >>
    >>
    >> "m0w" <c...@g...pl> wrote in message
    >> news:hd3ith$gvc$1@inews.gazeta.pl...
    >>> Co to za tajność akcji, jak się o niej trąbi na stronie internetowej?
    >>> Może jeszcze uprzedzą serwisy, która naprawa będzie monitorowana?
    >>>
    >>> To że serwisy działają źle jest winą wadliwie skonstruowanego prawa.
    >>> Np. serwis nie ma zadanych ram czasowych naprawy.
    >>
    >> prawo niema tutaj nic do rzeczy... gdyby istniała konkurencja i serwisów
    >> było np. 3 w Polsce i doszło do sytuacji, gdzie zlecenia miałby tylko
    >> jeden ten najlepszy to pozostałe dwa by stanęły na głowie, żeby
    >> poprawić jakość. Ot najprostsze rozwiązanie...
    >>
    > Wiara w takie mechanizmy ma w sobie coś uroczo naiwnego...

    Aby nie brzmiało naiwnie, w dobie "permanentnej inwigilacji" większość tel.
    ma dyktafon +karta w środku.
    Jak jest problem z serwisem nagrywa się taką rozmowę- mówię o sytuacji, w
    której cwaniaczek w słuchawce daje do zrozumienia, że można im skoczyć, a
    czekać to się będzie cholera wie ile.
    Za każdym razem tak robiłem, po czym gdy sprawa stawała w martwym punkcie
    szła mp-tójka na maile- hurtowni- kierowników central itp itd.
    Działa za każdym razem. w 2 przypadkach (raz laptop leżał w serwisie 2
    miesiące, innym razem pda wciąż wracało zwalone) przysłali noiwutkie sprzęty
    w tym model lepszy w przypadku lapka. Fakt, że korporacja_jakaśtam/o. PL ma
    podpisane umowy serwisowe z np. 2 innymi zupełnie niezależnymi firmami
    działało w takim przypadku na plus dla klienta- po prostu chcieli zachować
    choć pozory dobrej marki.

    pozdro
    elm

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: