  • Data: 2009-11-07 14:57:43
    Temat: Re: Wybielanie serwisu Nikona?
    Od: "elm" <spamno_elmstreet02malpayahoo.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin [3M]" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:hd3uks$1mn$...@a...icm.edu.pl...

    > Użytkownik "Roger from Cracow" <r...@s...pl> napisał w
    > wiadomości news:hd3km7$jjh$1@news.interia.pl...

    > Wiara w takie mechanizmy ma w sobie coś uroczo naiwnego...

    Aby nie brzmiało naiwnie, w dobie "permanentnej inwigilacji" większość tel.
    ma dyktafon +karta w środku.
    Jak jest problem z serwisem nagrywa się taką rozmowę- mówię o sytuacji, w
    której cwaniaczek w słuchawce daje do zrozumienia, że można im skoczyć, a
    czekać to się będzie cholera wie ile.
    Za każdym razem tak robiłem, po czym gdy sprawa stawała w martwym punkcie
    szła mp-tójka na maile- hurtowni- kierowników central itp itd.
    Działa za każdym razem. w 2 przypadkach (raz laptop leżał w serwisie 2
    miesiące, innym razem pda wciąż wracało zwalone) przysłali noiwutkie sprzęty
    w tym model lepszy w przypadku lapka. Fakt, że korporacja_jakaśtam/o. PL ma
    podpisane umowy serwisowe z np. 2 innymi zupełnie niezależnymi firmami
    działało w takim przypadku na plus dla klienta- po prostu chcieli zachować
    choć pozory dobrej marki.

    pozdro
    elm