  • 31. Data: 2015-10-26 23:00:19
    Temat: Re: Wy tu o Tesli a co z Rometem 4e, 7e?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-10-26 o 22:30, Marek pisze:

    > Konstrukcyjnie nic, to jest Yogomo MA4E.

    Na tym co piszesz zrobiony jest 4e.
    Pytanie na czym 7e ?

    Pozdrawiam

  • 32. Data: 2015-10-27 00:58:33
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Mon, 26 Oct 2015 12:27:46 +0100, Marek napisał(a):

    > li-ion na
    >
    > Mimo to nadal uważam, że te pojazdy to świetna platforma na mody.

    Niby tak, ale z drugiej strony czy jakikolwiek samochód spalinowy, po
    wywaleniu fabrycznego napędu nie jest świetną platformą na mody
    elektryczne? :)

    Owszem faktycznie niby łatwiej zaczynać od czegoś już gotowego, ale z
    drugiej strony można się natknąć na problemy typu zrobienie super zasilania
    na aku litowych, próbujesz to podłączyć a tu wszechmocny komputer sterujący
    wszystkim powie "battery error" i nawet nie ruszy, bo mu się rezystancja
    ogniwa nie zgadza czy coś.

  • 33. Data: 2015-10-27 11:59:29
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 26 Oct 2015 23:00:19 +0100, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    wrote:
    > Na tym co piszesz zrobiony jest 4e.
    > Pytanie na czym 7e ?

    Smart? ;)

    --
    Marek

  • 34. Data: 2015-10-27 15:56:12
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-10-27 o 11:59, Marek pisze:

    > Smart? ;)

    Ty chyba smarta nie widziałeś.

    Pozdrawiam

  • 35. Data: 2015-10-27 16:31:57
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 27 Oct 2015 15:56:12 +0100, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    wrote:
    > Ty chyba smarta nie widziałeś.

    To czemu wszystkim się kojarzy?

    --
    Marek

  • 36. Data: 2015-10-28 17:15:25
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-10-27 o 16:31, Marek pisze:

    > To czemu wszystkim się kojarzy?

    Bo też mały. :)

    Pozdrawiam

  • 37. Data: 2015-10-28 22:28:32
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 25 Oct 2015 17:15:28 +0100, J.F. napisał(a):

    > redkosc 40km/h, masa 588 kg ... ale faktycznie - wychodzi ok 480W.
    > Jakby troche malo.

    Bedzie modelowy zawalidroga. Predkosc roweru, ale gabaryty samochodu.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl