-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Wtrysk leje do przelewu - czy to oznacza że na pewno leje też za duzo
do komory spalania?
Date: Sun, 22 Aug 2010 10:40:09 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 50
Message-ID: <i4qnpg$999$1@news.onet.pl>
References: <i4ostj$m3i$1@news.onet.pl> <i4pbe5$6jn$1@inews.gazeta.pl>
<i4pct9$rkf$1@news.onet.pl> <v...@4...com>
<i4qmmq$75j$1@news.onet.pl> <c...@4...com>
NNTP-Posting-Host: chello089076168083.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1282466416 9513 89.76.168.83 (22 Aug 2010 08:40:16 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 22 Aug 2010 08:40:16 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; en-US; rv:1.9.1.11)
Gecko/20100711 Thunderbird/3.0.6
In-Reply-To: <c...@4...com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2305566
[ ukryj nagłówki ]On 2010-08-22 10:30, J.F. wrote:
>> przyspieszenie wału po detonacji (to sa milisekundy więc wieczność dla
>> mikrokontrolerów).
> Nie ma chyba wlasciwego czujnika ..
Nawet w polonezie na wale była zębatka z kilkunastoma zębami więc dało
by radę to ocenić ...
> zmierzyc czas polowy obrotu walu. I nie wiadomo czy sa tam jakies
> znaczace roznice.
Jeśli czuć to jako szarpanie silnikiem na biegu jałowym to myślę że są.
A w kolegi 1.9dci tak własnie było - szarpało a wtrysk podawał za mało.
> No ale szable w dlon - co ci przeszkadza zrobic sobie taki analizator?
> Wpiac sie do czujnika polozenia walu, podlaczyc pod jeden wtryskiwac
> dla synchronizacji i wyciagac wnioski :-)
Troche za dużo pracy, choć przyznaje że zastanawiałem się nad tym już.
Próba przelewowa była łatwiejsza. Ponadto u mnie wtrysk *chyba* leje za
duzo a nie za mało i to chyba ciężej złapać.
> A tu nie wiem czy w cieczy nie powstaja zbyt duze przesuniecia fazowe.
Dlatego pomiar jest nie w prost, tylko po uwzglednieniu rozchodzenia się
cisnienia. nie mówie, że to się da zrobić na kolanie, wymaga to
testowania i sporej matematyki/fizyki, ale wynik zapewne byłby użyteczny
i w dodatku trywialnie łatwy do implementacji w software.
A może jest rynek na taki sprzęt i trzeba zastanowic się nad produkcją w
domu ;)
>> a) podkładka miedziana - z nieznanej przyczyny kosztuje majątek
> Nie sa dostepne z innych zrodel, 2szt/zl ? :-)
Nigdy nie szukałem. Myślę, że machanicy już takie źrodło by znaleźli, na
razie z tego co widzę nie, ale też mam na razie kontakt z diselowcami
"panie, 20 lat naprawiam to wiem".
>> b) magiczne *jednorazowe* śruby Renault dociskające go. 100zł/sztuka
>> oficjalnie.
> Bardzo magiczne ? Moze tez bez problemow mozna kupic sruby takiego
> gatunku, drogo - bo 30zl/kg :-)
Nigdy nie miałem w ręku wykręconej, nie wiem na czym polega jej
magiczność. Oficjalnie serwis zawsze montuje nowe. Mechanicy natomiast
łapią je na klej do gwintów. Przy czym *podobno* po paru razach nie ma
już czego łapać.
Następne wpisy z tego wątku
- 22.08.10 10:52 J.F.
- 22.08.10 11:09 Sebastian Biały
- 22.08.10 11:11 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 22.08.10 11:30 Sebastian Biały
- 22.08.10 11:38 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 22.08.10 11:49 Sebastian Biały
- 22.08.10 12:07 Wojciech Smagowicz [ZIWK]
- 22.08.10 12:16 Waldek Godel
- 22.08.10 12:17 Waldek Godel
- 22.08.10 12:28 Sebastian Biały
- 22.08.10 12:45 Waldek Godel
- 22.08.10 12:54 Sebastian Biały
- 22.08.10 13:02 Sebastian Biały
- 22.08.10 13:10 Waldek Godel
- 22.08.10 13:34 Sebastian Biały
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
Najnowsze wątki
- 2025-01-13 Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 2025-01-13 Gdańsk => Application Security Engineer <=
- 2025-01-13 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-13 Warszawa => Konsultant ds. sprzedaży <=
- 2025-01-13 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2025-01-13 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-13 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-13 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-13 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-13 Warszawa => Staż w dziale Sprzedaży B2B <=
- 2025-01-13 Wydajność klimy w obecnych temperaturach
- 2025-01-13 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2025-01-13 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-13 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-13 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=