eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWtrysk leje do przelewu - czy to oznacza że na pewno leje też za duzo do komory spalania? › Re: Wtrysk leje do przelewu - czy to oznacza że na pewno leje też za duzo do komory spalania?
    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wtrysk leje do przelewu - czy to oznacza że na pewno leje też za duzo
    do komory spalania?
    Date: Sun, 22 Aug 2010 10:21:39 +0200

    On 2010-08-22 09:56, J.F. wrote:
    > A tak swoja droga - czy mi sie wydaje czy "proba przelewowa" to
    > powinna polegac na tym ze wtryskiwacz sie demontuje, podlacza pod
    > symulowana instalacje, wsadza do butelki, i patrzy jak dobrze tryska ?

    To była by chyba próba wtryskowa :D Nie stac mnie na nią dla 4
    wtryskiwaczy. Zostanie natomiast zrobiona dla tego wymontowanego.

    Swoją drogą .... gdyby komputer był choć odrobinę mądrzejszy byłby w
    stanie określić samodzielnie że coś z wtryskiem jest źle analizując np.
    przyspieszenie wału po detonacji (to sa milisekundy więc wieczność dla
    mikrokontrolerów). Wylewanie paliwa przelewem też mozna łatwo ocenić
    analizując po którym wtryśnieciu ciśnienie na listwie spada. Dało by
    radę ocenić wtrysk z informacją *ktory* pada ...

    > Skoro auto dymi to profilaktycznie wyczyscic recyrkulator dobrze by
    > chyba bylo.

    Rzecz w tym, że był czyszczony. Jedyne co jest niewiadomą to zaufanie do
    czyszczących że to *w ogóle* zrobili.

    > Albo wymontowac jednak pozostale wtryskiwacze, to chyba nie takie
    > drogie i obejrzec koncowki/cylindry - moze jeden bedzie czarniejszy
    > niz reszta ..

    Wymontowanie wtrysku generuje koszty:

    a) podkładka miedziana - z nieznanej przyczyny kosztuje majątek

    b) magiczne *jednorazowe* śruby Renault dociskające go. 100zł/sztuka
    oficjalnie.