  • 1. Data: 2011-05-30 20:59:03
    Temat: Re: Wtargniecie na jezdnie - pytanie. [OT]
    Od: k...@o...pl

    > Osobiscie nie mialem najmniejszych problemow z wykupieniem OC i NNW na

    > moto zarejestrowane za granica (na mnie oczywiscie i tam przeze mnie

    > kupione, nie przez i na 115 posrednikow i 50 umowach k-s ani jakiegos

    > goscia w Namibii). Cene OC w Pl pomijam bo to sa grosze... :)

    To jeszcze sie dowiedz, albo poczytaj OWU czy to legalne i co sie stanie jak
    bedziesz mial krakse.

    > To moze za marchewke ubezpiecza? ;)

    Moze.
    Daj namiar na tego ubezpieczyciela.

  • 2. Data: 2011-05-30 21:02:52
    Od: Arni <n...@s...pl>

    k...@o...pl pisze:
    > &gt; Osobiscie nie mialem najmniejszych problemow z wykupieniem OC i NNW na
    >
    > &gt; moto zarejestrowane za granica (na mnie oczywiscie i tam przeze mnie
    >
    > &gt; kupione, nie przez i na 115 posrednikow i 50 umowach k-s ani jakiegos
    >
    > &gt; goscia w Namibii). Cene OC w Pl pomijam bo to sa grosze... :)
    >

    > To jeszcze sie dowiedz, albo poczytaj OWU czy to legalne i co sie stanie jak
    > bedziesz mial krakse.

    mógłbys cos z tą Operą zrobic? bo rozpieprza wątki a cytowanie woła o
    pomste do nieba.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 3. Data: 2011-05-30 22:12:57
    Od: marider <m...@g...pl>

    W dniu 2011-05-30 22:59, k...@o...pl pisze:

> [...]
    >
    > &gt; goscia w Namibii). Cene OC w Pl pomijam bo to sa grosze... :)
    >

    > To jeszcze sie dowiedz, albo poczytaj OWU czy to legalne i co sie stanie jak

    Nie chce mi sie tlumaczyc. Rusz swoje 4 litery i idz do dowolnego
    ubezpieczyciela gdzie zapytaj o tzw. "ubezpieczenie graniczne" - nawet w
    kantorze w Makro mozna takowe wykupic za rownowartosc paru USD na
    miesiac czy dluzej. I dorosnij ;)

    Pzdr
    --
    marider