  • 1. Data: 2011-05-30 20:15:19
    Temat: Głosny wydech do zx7r
    Od: tomek270007 <apfyl@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam wszystkich motocyklistów posiadam Kawasaki ninja zx7r rok 1997
    zamierzam kupić jakiś głośny wydech nie zależy mi na basie tylko na ryku
    mam trochę kasy tylko nie wiem jaki wydech kupić zastanawiam się nad
    devilem, d&d albo leo vince jaki wydech polecacie proszę o poradę
    pozdrawiam!!!:)))

  • 2. Data: 2011-05-30 21:12:35
    Temat: Re: Głosny wydech do zx7r
    Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL>

> [...]
    > mam trochę kasy tylko nie wiem jaki wydech kupić zastanawiam się nad
    > devilem, d&d albo leo vince jaki wydech polecacie proszę o poradę

    kup se gwizdek , po jaki grzyb ci głośny wydech ?
    myslisz ze to poprawi twoje bezpieczeństwo ,
    czy raczej chcesz pajacowac i wkurwiac mieszkńcow z osiedla ?

  • 3. Data: 2011-05-31 06:58:42
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    W dniu 30.05.2011 23:12, NESSO pisze:

    > kup se gwizdek , po jaki grzyb ci głośny wydech ?
    > myslisz ze to poprawi twoje bezpieczeństwo ,
    > czy raczej chcesz pajacowac i wkurwiac mieszkńcow z osiedla ?

    LOL. gratuluje postawy! nasz Ty rycerzyku.

    --
    - gildor

  • 4. Data: 2011-05-31 07:41:17
    Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL>

    > LOL. gratuluje postawy! nasz Ty rycerzyku.
    >
    > --

    LOL-bis jeszcze chwila i mianuje cię swoim Sancho Pansa

  • 5. Data: 2011-05-31 07:44:29
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    NESSO <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL> napisała rzekomo
    > LOL-bis jeszcze chwila i mianuje cię swoim Sancho Pansa

    Ale kogo?
    Bo nie widać kogo cytujesz.

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 6. Data: 2011-05-31 07:48:51
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    W dniu 31.05.2011 09:41, NESSO pisze:

    > LOL-bis jeszcze chwila i mianuje cię swoim Sancho Pansa

    pozwól, Panie, że nie skorzystam, boś mało biegły w ironii i podpuchach,
    w prostej linii pochodzącej z sikaczowego foruma.

    - gildor

  • 7. Data: 2011-05-31 08:33:00
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-05-31, gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:

    > pozwól, Panie, że nie skorzystam, boś mało biegły w ironii i podpuchach,
    > w prostej linii pochodzącej z sikaczowego foruma.

    Ale za to jak wlada skrotami.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2011-05-31 10:25:10
    Od: Mystik <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-31 10:33, AZ pisze:

    > Ale za to jak wlada skrotami.

    Czy tam u Was kurcze ciągle pada czy kobiety powymierały?
    Jest pytanie (co z tego, że z sikacza), jest odpowiedź, o dziwo jak na
    precle ostatnio całkiem na temat i bez wyzwisk. I co. I widać za bardzo
    merytorycznie, bo jednak trzeba się do czegoś przypieprzyć.

    IMHO Nesso ma w tej kwestii rację, głośne wydechy mogą co najwyżej
    wkurzyć okolicznych sąsiadów i spowodować częste wizyty panów policjantów.

    pozdr.
    Mystik

  • 9. Data: 2011-05-31 10:28:16
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    W dniu 31.05.2011 12:25, Mystik pisze:

> [...]
    >
    > IMHO Nesso ma w tej kwestii rację, głośne wydechy mogą co najwyżej
    > wkurzyć okolicznych sąsiadów i spowodować częste wizyty panów policjantów.

    Mystik, chwile wyżej jest wątek o tem, znaczy o wydechach. gość ze
    sikacza przypiął se na jego podstawie własny. ech... i tu nie ważne, że
    ze sikacza.

    - gildor

  • 10. Data: 2011-05-31 13:48:10
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Mystik" napisał w wiadomości grup

[...]

    Pomijając fakt, że wątek jest prowokacją, niestety Panowie Policjanci mają w
    dupie wydechy. Dziwi to niezmiernie, bo naprawdę łatwo wyłowić z tłumu
    hałasujące bestie. Statystyki by się poprawiły. Przypuszczam jednak, że samo
    przebadanie podejrzanego motocykla jest na tyle skomplikowane, że zwyczajnie
    im się nie chce. Łatwiej wycelować laserowy pistolet i zamachać lizakiem.