  • 1. Data: 2011-05-30 12:22:58
    Temat: Mocowania kufrów bocznych (klasyk)
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Typu klasycznego :-)
    (czyli chromowane "ramki")

    Czy poszczególni producenci starali się trzymać jakiś standard,
    czy każdy sobie ?

    Np. czy do stelaża Hepco-Becker podpasują kufry np. Krauser,
    czy raczej "marne-szanse" ?

    Pzdr

    JKK

  • 2. Data: 2011-05-30 15:35:28
    Temat: Re: Mocowania kufrów bocznych (klasyk)
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-05-30 14:22, J_K_K pisze:
> [...]
    > czy każdy sobie ?
    >
    > Np. czy do stelaża Hepco-Becker podpasują kufry np. Krauser,

    Nie

    > czy raczej "marne-szanse" ?

    Tak

    Najlepiej wybrac uniwersalne ramki + adaptery producenta kufrow.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 3. Data: 2011-05-30 15:37:43
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Kuczu wrote:

    > Nie

    > Tak

    Piersze primo, on pytal o klasyka.

    > Najlepiej wybrac uniwersalne ramki + adaptery producenta kufrow.

    A drugie primo, ze taki producent jest jeden, i poza nielicznymi
    wyjatkami produkuje blaszki mocowane na szybkozlaczki odpinane zlotowka.
    Ani to bezpieczne, ani bezpieczne, ani ladne.
    K.

  • 4. Data: 2011-05-30 15:50:34
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-05-30 17:37, kocyk pisze:

    > Piersze primo, on pytal o klasyka.

    Wiem, do klasykow mozna kupic bardzo ladne kufry, np Krauser K1. Mialem
    kiedys takie i mialy adaptery a zamocowane byly na uniwersalnym stelazu
    FiveStar na starej XJ.

    > A drugie primo, ze taki producent jest jeden, i poza nielicznymi
    > wyjatkami produkuje blaszki mocowane na szybkozlaczki odpinane zlotowka.
    > Ani to bezpieczne, ani bezpieczne, ani ladne.

    j.w.

  • 5. Data: 2011-05-30 17:21:59
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Kuczu wrote:

    > Wiem, do klasykow mozna kupic bardzo ladne kufry, np Krauser K1. Mialem
    > kiedys takie i mialy adaptery a zamocowane byly na uniwersalnym stelazu
    > FiveStar na starej XJ.

    > j.w.

    A to ja nie widzialem takiego stelaza. Masz jakies foto?
    K.

  • 6. Data: 2011-05-30 18:47:32
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-05-30 19:21, kocyk pisze:

    > A to ja nie widzialem takiego stelaza. Masz jakies foto?
    > K.

    To moze zdefiniujmy najpierw pojecie "klasyk" ? Bo dla jednego to
    Sevenfifty a dla innego BSA Rocket. Dla mnie klasyki to wiekszosc
    motocykli do roku 1984. Czemu akurat ten rok ? Bo wtedy zaczela sie moda
    na plastikowe owiewki i motocykle sportowe w sensie obudowane
    szlifierki. Wtedy weszla VF750F, CBX750, GPZ750/900R rok pozniej
    gixxery, wkrotce VFR, 1000RX itd.
    A dla motocykli z poczatku lat 80 bez klopotu sa dostepne nowe i uzywane
    stelaze pod kufry. Roznych firm.

  • 7. Data: 2011-05-30 19:37:03
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości
    > A dla motocykli z poczatku lat 80 bez klopotu sa dostepne nowe i uzywane
    > stelaze pod kufry. Roznych firm.

    Stelaże i owszem.
    Natomiast samo mocowanie do rurki stelaża zbyt skomplikowane nie jest.
    Pozostaje kwestia średnicy rurki / uchwytu i odległości zamka górnego
    bądź bocznego od drugiego mocowania / uchwytu.

    Pzdr

    JKK

  • 8. Data: 2011-05-31 06:17:36
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Kuczu wrote:

> [...]
    > gixxery, wkrotce VFR, 1000RX itd.
    > A dla motocykli z poczatku lat 80 bez klopotu sa dostepne nowe i uzywane

    Hehe, fajnie sie dzis z toba gada. Generalnie to ja sie zgadzam, ale
    chcialbym zobaczyc taki uniwersalny z tamtych lat, bo nie widzialem, a
    interesuja mnie rozwiazania techniczne.
    K.

  • 9. Data: 2011-05-31 06:18:25
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    J_K_K wrote:
> [...]
    > Pozostaje kwestia średnicy rurki / uchwytu i odległości zamka górnego
    > bądź bocznego od drugiego mocowania / uchwytu.

    Akurat w przypadku hepco beckera i szczegolnie krauzera nie jest to
    takie proste.
    K.

  • 10. Data: 2011-05-31 15:41:36
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-05-31 08:17, kocyk pisze:

    > Hehe, fajnie sie dzis z toba gada. Generalnie to ja sie zgadzam, ale
    > chcialbym zobaczyc taki uniwersalny z tamtych lat, bo nie widzialem, a
    > interesuja mnie rozwiazania techniczne.

    Zle zakumales. Uniwersalny w sensie pod kazde kufry a nie pod kazde moto.