  • 1. Data: 2011-05-30 12:20:53
    Temat: kask shark vision-R mam problem
    Od: "Przemek P" <general71@@o2.pl>

    Witam.
    Jak w temacie mam problem z nowym kaskiem Shark Vision-R. Poprzednio
    uzywałem kasku Shark XRX i wszystko było w porządku dopóki się nie
    zestarzał. Kupilem nowy Vision-R i nie mogę wytrzymac z powodu huku jaki
    jest w nim. 100 km przejechac to można ogłuchnąć. Dziwne jest to że jak
    stanę na podnórzkach w czasie jazdy i wystawię się za strugę powietrza z nad
    owiewki to jest tylko szum wiatru, natomiast jak usiąde to huk
    niemiłosierny. Jak otworzę lekko szybkę lub na maxa do góry to też jest
    cisza, czyli szum wiatru a nie huk. I dodatkowo jak podłożę rękę pod brodę
    to też jest ok. Nie wiem co o tym sadzić, kask rozmiarowo ten sam, ale czy
    to problem z turystyczną owiewką zamiast fabrycznej czy po prostu powietrze
    gdzies wiruje?????
    Może ktos spotkał się z podobnym problemem? i cos poradzi :-)

    --
    Przemek P
    RF900

  • 2. Data: 2011-05-30 13:04:42
    Temat: Re: kask shark vision-R mam problem
    Od: "IvanoV" <b...@a...org>

    Użytkownik "Przemek P" <general71@@o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > powietrze gdzies wiruje?????
    > Może ktos spotkał się z podobnym problemem? i cos poradzi :-)

    Mam Sharka S700 (czyli S900 bez blendy) i jest to samo. Gdy struga powietrza
    znad owiewki trafia w dolną część kasku, huczy niemiłosiernie. Robiłem próbę
    i wykręciłem szybę z motocykla - jazda stała się przyjemna. Stąd wniosek, że
    te kaski nadają się może na nakeda, a jeśli chcesz ich używać na motocyklu z
    owiewką, musisz zaopatrzyć się w porządne zatyczki do uszu.

    Nawet w instrukcji Francuzi napisali aby uważać, by struga powietrza znad
    szyby nie trafiała w dolną część kasku, bo może to znacznie pogorszyć jego
    właściwości akustyczne.

    IvanoV
    ZR-7S