  • 1. Data: 2011-05-30 17:54:16
    Temat: Enduro dla liliputa
    Od: Nikanor <n...@g...pl>

    Szukam dla siostry (155cm wzrostu) motocykla do polnych dróżek i wertepów.
    Ona jeździ teraz na DR200 i to jest idealnie to, co chodzi. Niestety
    jeździ w USA a ciągnięcie tego sprzętu do Polski nie wchodzi w rachubę.

    Czy ktoś ma pomysł czym można takie DR200 zastąpić? Warunek podstawowy -
    musi dać się obniżyć do 80 cm (w sensie siedzenie).

    --
    Nikanor [DR350, SH300]

  • 2. Data: 2011-05-30 20:12:35
    Temat: Re: Enduro dla liliputa
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2011-05-30 19:54, Nikanor pisze:
> [...]
    >
    > Czy ktoś ma pomysł czym można takie DR200 zastąpić? Warunek podstawowy -
    > musi dać się obniżyć do 80 cm (w sensie siedzenie).

    Honda CR 85 na malych kolkach :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 3. Data: 2011-05-31 08:33:43
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-30 19:54, Nikanor pisze:

    > Czy ktoś ma pomysł czym można takie DR200 zastąpić? Warunek podstawowy -
    > musi dać się obniżyć do 80 cm (w sensie siedzenie).

    DT125 + dogbones + wybranie siedzenia + wpuszczenie lag w polki.

    pozdr
    newrom

  • 4. Data: 2011-05-31 08:34:31
    Od: "PanAdol" <p...@P...neostrada.pl>

    ma byc nowe z salonu ?
    tw125 yamaha jest bardzo niskie i sprzedawali to w wpl ale nie wiem czy
    nadal. wczesniej bylo to tw200 i wyjiary byly te same albo b. podobne
    pzdr
    PanAdol

  • 5. Data: 2011-05-31 10:33:45
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    W dniu 30-05-2011 19:54, Nikanor pisze:

    > Czy ktoś ma pomysł czym można takie DR200 zastąpić? Warunek podstawowy -
    > musi dać się obniżyć do 80 cm (w sensie siedzenie).

    Wszystko oprocz KTM, w czym da sie wymienic dogbone na regulowany/dluzszy.
    Z innej bajki obnizalem Gladiusa z jakies 7cm wlasnie takim regulowanym.

    --
    pozdr
    Rogal