-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.
com!news.xlned.com!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.ne
ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Reply-To: m...@p...onet.pl
Subject: Re: Wtargnięcie. Nie wystarczy zwolnić.
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <q5qqdu$8hn$1@news.mixmin.net>
<5c80ee43$0$478$65785112@news.neostrada.pl>
<7...@4...com>
<5c80f3e3$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
<q5rh3g$3nl$1@node1.news.atman.pl>
<5c8166c6$0$493$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@i...dyndns.org.invalid.190309.invalid>
<5c83eeb0$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@i...dyndns.org.invalid.190310.invalid>
<5c8505af$0$489$65785112@news.neostrada.pl>
<7...@4...com>
<5c850c04$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
<c...@g...com>
<5c852646$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@g...com>
<5c853637$0$484$65785112@news.neostrada.pl>
From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
Organization: A.P.Z.
Date: Sun, 10 Mar 2019 17:55:13 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.5.3
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <5c853637$0$484$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Antivirus: AVG (VPS 190310-2, 10.03.2019), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 59
Message-ID: <5c854178$0$488$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 213.238.90.199
X-Trace: 1552236920 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 488 213.238.90.199:17447
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 4715
X-Received-Body-CRC: 3834225640
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2651866
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2019-03-10 o 17:07, LordBluzg(R) pisze:
> ------------------------------------
> Pierdolisz tu farmazony o tym:
>
> Art 49/2
> "Zabrania się zatrzymania pojazdu:
> na przejściu dla pieszych, na przejeździe dla rowerzystów oraz w
> odległości mniejszej niż 10 m przed tym przejściem lub przejazdem; na
> drodze dwukierunkowej o dwóch pasach ruchu zakaz ten obowiązuje także za
> tym przejściem lub przejazdem.
>
> Czyli możesz się zatrzymać 10 metrów przed przejściem. Dlaczego zatem
> zatrzymujesz się na linii pasów przepuszczajac pieszego, skoro nie wolno
> ci się tam zatrzymać? Dlaczego zatem rysuje się linię zatrzymania 1 metr
> od pasów?
>
> Zenuś, podszkol się morderco albo wykurwiaj do Rosji :)
>
>
>
Dopiszę, bo już dość się pogrązyłeś w tym wątku a grillowanie Zenusia
powoli przestaje mnie bawić. Zatem poczytaj:
"- Artykuł 49 Prawa o ruchu drogowym dotyczy kierowców, którzy chcieliby
zaparkować samochód. Prawo nie zabrania zatrzymania samochodu przed
przejściem w celu umożliwienia przejścia im przez jezdnię - mówi
Wirtualnej Polsce Joanna Biel-Radwańska z krakowskiej policji drogowej.
Za taką wykładnią przemawia też art. 26 Prawa o ruchu drogowym, który
mówi, że kierującemu zabrania się omijania pojazdu, który jechał w tym
samym kierunku, ale zatrzymał się w celu ustąpienia pierwszeństwa
pieszemu. Jeśli przepisy w art. 49 zabraniałyby ustępowania pieszym, to
czy sytuacja ta zostałaby ujęta w art. 26?
Wiele zależeć będzie więc od tego, na kogo trafi kandydat na kierowcę.
Jeśli egzaminator uzna, że zatrzymanie samochodu nie było potrzebne,
może przerwać egzamin. Jeżeli kierujący się nie zatrzyma, stopa pieszego
postawiona na asfalcie sprawi, że będzie musiał jeszcze raz ubiegać się
o prawo jazdy. To oznacza, że egzaminowany musi bardzo szybko
interpretować zachowanie pieszych i, niestety - to nie koniec. Musi mieć
nadzieję, że egzaminator zinterpretuje sytuację w identyczny sposób.
Jak zlikwidować problem?
W Unii Europejskiej Polska jest jednym z najbardziej niebezpiecznych
krajów dla pieszych. W 2016 roku stanowili oni u nas blisko 40 proc.
śmiertelnych ofiar wypadków. Wiele mówi się o zmianie prawa na
zachodnioeuropejski wzór i w 2015 roku o mało do tego nie doszło."
https://moto.wp.pl/ustepowanie-pieszym-stojacym-prze
d-przejsciem-grzecznosc-czy-smiertelne-zagrozenie-61
73202135836289a
Polecam cały artykuł dla wielu zwolenników zapierdalania po rusku bo ci
bardziej cywilizowani wiedzą o co chodzi.
--
LordBluzg(R)
<<<Pasek Grozy>>>
DZIĘKI POLITYCE RZĄDU PIS
MAMY KOLEJNY REKORD WIELKIEJ ORKIESTRY ŚWIĄTECZNEJ POMOCY
Następne wpisy z tego wątku
- 10.03.19 17:58 LordBluzg(R)
- 10.03.19 17:59 Budzik
- 10.03.19 17:59 Budzik
- 10.03.19 18:08 Zenek Kapelinder
- 10.03.19 18:17 Shrek
- 10.03.19 18:35 LordBluzg(R)
- 10.03.19 18:40 Olfi
- 10.03.19 18:51 Shrek
- 10.03.19 18:50 LordBluzg(R)
- 10.03.19 19:05 LordBluzg(R)
- 10.03.19 21:01 Zenek Kapelinder
- 10.03.19 21:29 Zenek Kapelinder
- 10.03.19 21:35 LordBluzg(R)
- 10.03.19 21:45 Zenek Kapelinder
- 10.03.19 22:09 Olfi
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- A co mnie to koooorwa obchodzi?
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- 2024-06-27 A co mnie to koooorwa obchodzi?
- 2024-06-28 nawigacja satelitarna
- 2024-06-28 SmartLife/Tuya i osuszanie -- mordowanie z zimną krwią...
- 2024-06-27 położyłem kafelki
- 2024-06-28 Łódź => International Freight Forwarder <=
- 2024-06-28 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-06-28 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-28 Sopot => Team Leader E-Commerce for Foreign Markets <=
- 2024-06-28 Warszawa => Senior React Native Developer <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=
- 2024-06-28 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=
- 2024-06-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=