    Subject: Re: Wtargnięcie. Nie wystarczy zwolnić.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <5c80f3e3$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    <q5rh3g$3nl$1@node1.news.atman.pl>
    <5c8166c6$0$493$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@i...dyndns.org.invalid.190309.invalid>
    <5c83eeb0$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <5c8421cc$0$474$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@g...com>
    From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
    Date: Sat, 9 Mar 2019 22:18:27 +0100

    > Ty pierdolisz. Co mam ogladac caly film jak na samym poczatku widze ze sie nie
    rozejrzeli. A kurwa zanim wejda maja zachowac szczegolna ostroznosc. Kumasz?
    Szczegolna ostroznosc.

    Najpierw ośle, nim weszli i się rozejrzeli, widzę debila, który
    zapierdala. Ma zwolnić i od tego powinien się zaczynać film. Rozumiesz?
    Ten film się tak NIE ZACZYNA. Ma zwolnić do prędkości bezpiecznej,
    zbliżając się do przejścia. Ma również UMOŻLIWIĆ wejscie (przytaczam tu
    wyrok sądu) na to przejście pieszym a nie wymuszać na nich swoim
    zachowaniem czy to pierwszeństwo czy też pierodolenie jakiegoś Zenusia
    na newsach że winien pieszy bo wyszedł na pasy 20 metrów przed
    zapierdalającym bezmózgim kierowcą, który łamie przepisy. Gdyby kierowca
    zapierdalał 200 też byś go bronił czy nagle zmieniłbyś zdanie że nie
    zwolnił?

    > Jak by mieli biale laski i jechal bezglosny elektryczny samochod to ok.

    Kup se białom laske i jebnij się niom w łep :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>