  • Data: 2009-03-04 14:02:56
    Temat: Re: Wszystko jest w FAQ
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Watson pisze:

    > Jestem w nastroju anarchistycznym.

    Mniejsza o imie, moze byc i Anarchia, byle miala ladny biust.

    Ale ja to o tym nastroju chcialem.

    Po mojemu to cykl zmian klimatycznych do ktorych czlowiek przystosowywal
    przez stulecia cykl psychofizyczny sie ostatnio powichrowal wiec ludzie
    sie od tego gubia i wpadaja w niewlasciwe nastroje w niewlasciwym
    momencie kalendarza przez co sie jeszcze bardziej gubia.
    I to pogubienie z nich emanuje w spolecznosc w najprostszej dostepnej
    obecnie postaci czyli przez siec.
    Internet siecia spolecznej emocji - Web 3.0 ? mniejsza o nazwe.

    A przechodzac od ogolnej teorii wszystkiego do p.r.m.

    Sezon zaczyna sie za tydzien.

    Stewardessa pokladowa FJR0y Watsona prasuje juz plisowana spodniczke.

    A ja ? Jak zwykle nie mam pomyslu na zaakcentowanie poczatku.

    Umyc motocykl ?
    Lancuch nasmarowac ?

    Bylo i sie nie sprawdza.

    KJ i brak zajawki na lans '09