eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWszystkie auta jeżdżą tak samoRe: Wszystkie auta jeżdżą tak samo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
    ews-out.readnews.com!news-xxxfer.readnews.com!216.40.28.145.MISMATCH!novia!nx02
    .iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.ne
    ostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: to <t...@a...xyz>
    Subject: Re: Wszystkie auta jeżdżą tak samo
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <4db00c72$0$2453$65785112@news.neostrada.pl>
    <4db0796d$0$2500$65785112@news.neostrada.pl>
    <iork6l$6jf$1@inews.gazeta.pl>
    <4db19c67$0$2457$65785112@news.neostrada.pl>
    <4db1e71e$0$2484$65785112@news.neostrada.pl>
    <4db1ea9f$0$2443$65785112@news.neostrada.pl>
    <4db204c6$0$2452$65785112@news.neostrada.pl>
    <4db2057e$0$2451$65785112@news.neostrada.pl>
    <4db2fe31$0$2454$65785112@news.neostrada.pl>
    <4db31580$0$2495$65785112@news.neostrada.pl>
    X-No-Archive: Yes
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Date: 24 Apr 2011 02:11:41 GMT
    Lines: 44
    Message-ID: <4db386dd$0$2493$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 80.52.166.102
    X-Trace: 1303611101 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2493 80.52.166.102:57693
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2363748
    [ ukryj nagłówki ]

    begin Tomasz Pyra

    >> To już Twój problem jeśli nie rozumiesz różnicy jaką zawieszeniu robi
    >> dobra i zła nawierzchnia.
    >
    > Ja to akurat rozumiem, kilka różnych zestawów zawieszenia już
    > wypróbowałem i dość dobrze wiem jak te różnice przekładają się na
    > osiągane prędkości na łukach.
    > Dlatego też wiem że to co piszesz nie ma sensu.

    Może w cienkim. Po za tym zaznaczam raz jeszcze, że to są różne auta o
    różnej konstrukcji zawieszeń i na bardzo różnych oponach.

    Konkretniej:

    belka vs. wielowahacz
    seryjne sprężyny i amortyzatory po 100 tys. vs. nowe sportowe
    kilkuletnie przeciętne zimówki 195/50/R15 vs. bdb letnie 225/40/R18

    itp. itd.

    >>>>> A to samochody po 100 tys zaczynają mieć 2x gorszą przyczepność?
    >>>>
    >>>> Nie 2x, ale zdecydowanie gorszą.
    >>>
    >>> Wcześniej twierdziłeś że ponad 2x gorszą.
    >>
    >> Nigdzie nie twierdziłem, że samochód po 100 tys. ma 2x gorsza
    >> przyczepność.
    >
    > W pierwszym poście - napisałeś tam że ten "gorszy" miał przyczepność
    > ponad 225% procent gorszą, co wynika wprost z różnicy prędkości które
    > podałeś (100 vs 150).
    > Miłościwie nie policzyłem po skrajnych wartościach które podałeś, bo
    > wtedy różnica wyniosłaby 324% (100 vs 180)

    Nigdzie nie napisałem, że ta różnica wynikała tylko z przebiegu. Wynikała
    z bardzo wielu czynników. A prędkości są szacunkowe, jest oczywiście
    możliwość, że gdyby zmierzyć to dokładnie to by nie wyszło 50 tylko np.
    30, ale to i tak bardzo dużo.

    --
    "An intelligent man is sometimes forced to be drunk
    to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: