eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWszystkie auta jeżdżą tak samoRe: Wszystkie auta jeżdżą tak samo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!news.unit0.net!newsfeed.straub-nv.de!feeder1-2.proxad.net!prox
    ad.net!feeder1-1.proxad.net!198.186.194.247.MISMATCH!news-out.readnews.com!tran
    sit3.readnews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada
    .pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.
    pl.POSTED!not-for-mail
    From: to <t...@a...xyz>
    Subject: Re: Wszystkie auta jeżdżą tak samo
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <4db00c72$0$2453$65785112@news.neostrada.pl>
    <4db0796d$0$2500$65785112@news.neostrada.pl>
    X-No-Archive: Yes
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Date: 21 Apr 2011 23:14:56 GMT
    Lines: 35
    Message-ID: <4db0ba70$0$2451$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 80.52.166.102
    X-Trace: 1303427696 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2451 80.52.166.102:56616
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2363449
    [ ukryj nagłówki ]

    begin Tomasz Pyra

    > Tylko to są właśnie te subiektywne odczucia kierowcy. Oparte o komfort
    > brania zakrętu, a nie faktyczne możliwości samochodów.

    Co jest subiektywnego w tym, że tył auta jedzie w swoją stronę, a nie
    tam, gdzie trzeba? ;)

    > W praktyce różnice w prędkości pokonywania łuku na asfalcie, między
    > szybkimi sportowymi modelami, a autami klasy Tico czy inny Polonez są
    > rzędu 10% jeżeli kierowca wykorzysta ich możliwości.

    A jakieś źródło tych danych? 10% to zrobią raczej same opony...

    > Bo to właśnie taka pułapka w tych lepszych samochodach - dużo bardziej
    > "komfortowo" dają się podprowadzić pod prędkości przy których będą już
    > zupełnie nie do opanowania, podczas gdy jakieś bujająco-skaczące
    > zawieszenie daje sygnały ostrzegawcze dużo wcześniej.

    Bo ja wiem? To lepsze auto po przekroczeniu granicy uślizguje się lekko
    czterema kołami, co łatwo kontrolować. To gorsze robi najróżniejsze
    rzeczy, najczęściej wyjeżdża przodem, ale czasem zarzuca tyłem, a przy
    kontrze tak śmiesznie buja się na boki. ;)

    > A różnice o których piszesz (100 vs 150km/h) na tym samym łuku
    > oznaczałyby różnicę przyczepności rzędu 225% - nierealne jeżeli chodzi o
    > normalne samochody.

    Trudno powiedzieć ile to było dokładnie, bo w grę mogły wchodzić różne
    inne czynniki, ale nawet jeśli, to różnica i tak była bardzo duża. A to
    gorsze auto to kompakt o przebiegu 100 tys. km, nie żadne Tico.

    --
    "An intelligent man is sometimes forced to be drunk
    to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: