  • Data: 2011-04-22 08:37:51
    Temat: Re: Wszystkie auta jeżdż? tak samo
    Od: "Maciej Ciesielski" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:cl61r6lh652hkcbqr83ak7sj45phfocst8@4ax.com...

> [...]
    Mam porównanie ostatnio dwóch aut: jednego z wahaczami z tyłu i drugiego ze
    zwykłą belką z tyłu. I auto z wahaczami na poprzecznych uskokach jechało z
    grubsza po swoim torze, a auto z belką podskakuje i znajduje swój tor
    ładnych parę centymetrów obok. Mówimy oczywiście o uskoku poprzecznym, który
    się zdarzył na zakręcie (lub łuku drogi - w przypadku większych prędkości).
    Być może jest to tylko moje subiektywne odczucie :).
    pozdrawiam
    maciejc