  • 11. Data: 2011-11-01 16:11:01
    Temat: Re: Wszystkich Śniętych
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 01 Nov 2011 15:05:36 +0100, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak"
    <e...@3...lp> wrote:

    >I pewnie mniej niż się wyda na bilety zbiorkomowe dla całej rodziny,
    >chcącej dojechać na cmentarz.

    Zdecydowanie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 12. Data: 2011-11-01 16:43:39
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-11-01 08:28, Rychu pisze:
    (ciach)

    Mi zrobili jednokierunkową koło domu i zamiast puścić mnie 100m
    musiałem 3 km objeżdżać. Wyjazd z posesji nie możliwy z powodu
    korka samochodów jadących na cmentarz.

  • 13. Data: 2011-11-01 21:13:16
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-11-01, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Zalezy z czym - znicze dzis to chyba bardziej poszukiwane niz bulki w
    > sklepie.
    > A jakbys tak poniosl trumne kilometr to ciekawe co bys mowil.

    A jakby tu było przedszkole w przyszłości...

    Krzysiek Kiełczewski

  • 14. Data: 2011-11-01 22:28:11
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-11-01 09:14, btn pisze:
    > Już się tak utarło w narodzie, że jak jest WŚ

    No co zrobisz, przezylismy jako narod dwie WŚ to nastepna tez przezyjemy ;)

    --
    venioo
    GG:198909

  • 15. Data: 2011-11-02 07:32:11
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-11-01 12:19, J.F. pisze:

    > No coz, dawno temu za komuny mowilo sie ze na Zachodzie to sieja trawe
    > wszedzie, a po roku patrza gdzie nalezy chodnik polozyc.
    > Widac w Anglii nie byli, ale cos w tym jest - zachod jest teraz i u nas, a
    > ciagle jakos nikt sie nie zastanawia czy w danym miejscu ma byc trawa,
    > chodnik czy parking.

    Nie wiem czy doczytałeś. Parking był, a oni i tak wjeżdżali na trawnik.
    Jakiś pierwszy łoś znaku nie zauważył, a inni "bo wszyscy tak parkują".

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana WY**00E :)