  • 31. Data: 2009-11-05 11:14:22
    Temat: Re: Wszyscy kochamy PLAY :-) SZKODA SŁÓW !
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    Piotr M wrote:

    >> skoro jesteś posiadaczem karty
    >
    > Skąd wiadomo?

    skoro dzwoni z tego numeru - to go posiada ;]

    > W tym aspekcie ich raczej nie obchodzi kto używa tej karty. Oni mogą
    > (I POWINNI) rozmawiać tylko z jej posiadaczem (właścicielem).

    ma paragon - jest właścicielem - czegoś więcej potrzebujesz?

    żeby być właścicielem laptopa to też go gdzieś rejestrujesz?

    pozdrawiam - Zbigniew Kruk

  • 32. Data: 2009-11-05 13:16:07
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Pewnego razu zkruk [Lodz] tak oto obwieścił(a):

    > skoro dzwoni z tego numeru - to go posiada ;]

    "Weź" sobie dowolny samochód z ulicy, też będziesz jechać i też będziesz
    posiadaczem (właścicielem) ;P

    > ma paragon - jest właścicielem - czegoś więcej potrzebujesz?
    > żeby być właścicielem laptopa to też go gdzieś rejestrujesz?

    No ok, ale skąd operator przez telefon ma o tym wiedzieć?

    --
    pzdr, Piotr M
    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

  • 33. Data: 2009-11-05 17:15:03
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    Piotr M wrote:
    > Pewnego razu zkruk [Lodz] tak oto obwieścił(a):

    > "Weź" sobie dowolny samochód z ulicy, też będziesz jechać i też
    > będziesz posiadaczem (właścicielem) ;P

    czli złodziej gdy jedzie samochodem którego ukradł to tak na prawdę jemu się
    tylko wydaje że jedzie?

    > No ok, ale skąd operator przez telefon ma o tym wiedzieć?

    a sprzedać może?

    --
    pozdrawiam - Zbigniew Kruk

  • 34. Data: 2009-11-05 21:10:35
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

    > czli złodziej gdy jedzie samochodem którego ukradł to tak na prawdę jemu
    > się tylko wydaje że jedzie?

    > a sprzedać może?

    Tylko, że kupując możesz stać się paserem.

  • 35. Data: 2009-11-06 03:29:34
    Temat: Re: Wszyscy kochamy PLAY :-) NIEAKTUALNE !!!
    Od: "Lolek" <l...@l...pl>

    Dobra

    Temat zamykam

    Wszystko zadzialo dzialac po mojej interwencji
    i taryfa zmieniona na PlayFresh
    I moge normalnie zarzadzac poprzez WWW uslugami i danych NIE REJESTROWALEM -
    to chyba normalne!!!

    Chyba ich cos ruszylo...:)

    Taryfe udalo mi sie zmienic dzisiaj poprzez kod co wczesniej bylo niemozliwe

    Pozdrawiam

  • 36. Data: 2009-11-06 16:10:09
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    tl wrote:

    > Tylko, że kupując możesz stać się paserem.

    operator - może sprzedać bez danych osobowych?
    a celem reklamacji trzeba numer buta podać?
    nie uważasz to za paradoks?

    --
    pozdrawiam - Zbigniew Kruk

  • 37. Data: 2009-11-06 19:23:23
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    http://www.abc.com.pl/serwis/du/2004/2291.htm

  • 38. Data: 2009-11-07 00:55:51
    Od: Uzytkownik <b...@a...com>

    Lolek pisze:
    > ali nie odniesliscie sie do merium sprawy:
    >
    > dlaczego nie dziala kod: *111*33*1# ? :)
    >
    > do tego nei potrzeba ingerencji osob z zewnatrz
    >
    > tak jest w Orange, Simplusie czy TakTak - tam nie trzeba sie resjestrowac by
    > zmienic taryfe :) tymbardziej kodem
    >
    > a numeru nie chce zmieniac bo jest fajny

    Dziwne... Ja do Fresha przeniosłem jakiś czas temu 2 nieaktywne już
    karty z taryfą SMS200 i konto zrobiło się ważne do północy oraz
    przyszedł SMS zachęcający do doładowania że od tego termin wydłuży się o
    rok.