  • 11. Data: 2009-11-04 12:31:05
    Temat: Re: Wszyscy kochamy PLAY :-) SZKODA SŁÓW !
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Pewnego razu Dominik & Co tak oto obwieścił(a):

    > To swoją drogą. Natomiast dowód mieć może i dwumiesięczniak.

    Tym samym może się poruszać w obszarze EU bez paszportu.

    --
    pzdr, Piotr M
    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

  • 12. Data: 2009-11-04 12:33:45
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Piotr M pisze:
    > Pewnego razu Dominik & Co tak oto obwieścił(a):

    > Tym samym może się poruszać w obszarze EU bez paszportu.

    Nie na obszarze EU, tylko na obszarze krajów zrzeszonych w strefie
    Schengen. Czyżbyś dał się nabrać na propagandę urzędników EU, jakoby
    podróżowanie bez paszportu było korzyścią z wstąpienia do unii europejskiej?

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2009-11-04 12:38:46
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 04 Nov 2009 13:33:45 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Nie na obszarze EU, tylko na obszarze krajów zrzeszonych w strefie
    > Schengen. Czyżbyś dał się nabrać na propagandę urzędników EU, jakoby
    > podróżowanie bez paszportu było korzyścią z wstąpienia do unii europejskiej?

    Strefa Schengen jest strefą braku kontroli granicznej, podróżowanie na
    dowód jest związane z Unią Europejską.
    Wielka Brytania nie należy do Schengen, a na dowód można tam pojechać.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 14. Data: 2009-11-04 12:44:09
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Strefa Schengen jest strefą braku kontroli granicznej, podróżowanie na
    > dowód jest związane z Unią Europejską.
    > Wielka Brytania nie należy do Schengen, a na dowód można tam pojechać.

    Dlaczego zatem przywilej podróżowania bez paszportów otrzymaliśmy
    dopiero po wstąpieniu do Schengen, a nie od razu po wstąpieniu do EU?

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2009-11-04 12:46:03
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> writes:

    > Dlaczego zatem przywilej podróżowania bez paszportów otrzymaliśmy
    > dopiero po wstąpieniu do Schengen, a nie od razu po wstąpieniu do EU?

    Nieprawda.

    MJ

  • 16. Data: 2009-11-04 12:46:26
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 04 Nov 2009 13:44:09 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Dlaczego zatem przywilej podróżowania bez paszportów otrzymaliśmy
    > dopiero po wstąpieniu do Schengen, a nie od razu po wstąpieniu do EU?

    To jest trzeci rodzaj prawdy. Na dowód osobisty mozna było podróżować ZTCP
    od czerwca 2004 (bo miesiąc zajeło dokończenie róznych umów
    międzynarodowych)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 17. Data: 2009-11-04 13:02:11
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Wed, 04 Nov 2009 13:44:09 +0100, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Dlaczego zatem przywilej podróżowania bez paszportów otrzymaliśmy
    >dopiero po wstąpieniu do Schengen, a nie od razu po wstąpieniu do EU?

    Chyba Ty nie dostałeś takiego przywileju bo ja 1 maja 2004 roku byłem
    na dowód osobisty w Wilnie a potem na ten sam dowód kilkanaście razy w
    innych krajach UE jeszce zanim weszliśmy do układu z Schengen.

    Zdrówko

  • 18. Data: 2009-11-04 13:06:31
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Wed, 4 Nov 2009 12:46:26 +0000, Waldek Godel
    <n...@o...info> wrote:

    >To jest trzeci rodzaj prawdy. Na dowód osobisty mozna było podróżować ZTCP
    >od czerwca 2004 (bo miesiąc zajeło dokończenie róznych umów
    >międzynarodowych)

    Na początku były problemy głównie dlatego że nie wszytkie placówki
    graniczne miały wzory obowiązujacyh dokumentów i zalecano jednak
    posiadanie paszportu. Problemy robili np. Brytyjczycy. Ale formalnie
    nie było przeszkód. Pierwszego dnia gdy bylismy w UE byłem na dowód na
    Litiwe która razem z nami weszła do UE. Bylismy ze znajomymi pod
    Sejnami i spontanicznie pojechalismy na wycieczkę.

    Zdrówko

  • 19. Data: 2009-11-04 13:15:19
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 04 Nov 2009 13:44:09 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Dlaczego zatem przywilej podróżowania bez paszportów otrzymaliśmy
    > dopiero po wstąpieniu do Schengen, a nie od razu po wstąpieniu do EU?

    Schengen to prawo do przekraczania granicy w dowolnym miejscu, nie tylko
    na przejściu granicznym. Dowód do 2004 r. i EU (ale i chyba Schengen też?)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 20. Data: 2009-11-04 14:00:06
    Temat: Re: Jak przejść na Play Fresh? - Zmiana oferty jest bardzo prosta -hehehehhehehe :)
    Od: "Lolek" <l...@l...pl>

    no to nie pisze - mysle ze pisze :)

    cos co powinno dzialac tak jak w innych sieciach NIE DZIALA :) mowie tu o
    kodzie do zmiany *111*33*1#

    rozumiesz juz? jak nie to cutuje:

    Tu za minutę do wszystkich sieci płacisz tylko 29 gr!
    Po każdym doładowaniu otrzymujesz bonusowe SMSy do wszystkich sieci
    Każde doładowanie przedłuża ważność konta na cały rok
    Do Play Fresh przechodzisz ze swoim starym numerem całkowicie za darmo!

    Jak przejść na Play Fresh?

    Zmiana oferty jest bardzo prosta.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Wystarczy wpisać w telefonie kod *111*33*1# i potwierdzić zieloną słuchawką.
    ^^^^^^^^^^^^^^6

    Można również:

    - Zalogować się na stronie Play 24 i wybrać odpowiednią opcję w zakładce
    "Usługi"
    - Zadzwonić do konsultanta Obsługi Klienta pod numer *500 i poprosić o
    zmianę Oferty ( opłata za połączenie według cennika Twojej obecnej oferty)
    - Udać się do punktu sprzedaży Play i poprosić sprzedawcę o zmianę oferty

    a tutaj masz to "proste przejscie" :)
    http://web.playmobile.pl/pl/play-karta/promocje/zmie
    n-na-play-fresh/index.html

    jak zwykle PLAY SCIEMNIA :)