  • 11. Data: 2011-12-27 16:04:34
    Temat: Re: Wspomnienie z pierwszego dziesięciolecia
    Od: Tomaszek <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2011-12-27 14:00, Zenek pisze:
    > Dzisiejszy CHIP to taka gazetka TESCO naganiajaca na zakupy okreslonych
    > towarow.

    I to jest dobijające. Ja ja tęsknię za takimi czasami: jakaś Coca-Cola,
    jakieś chipsy i taki CHIP czy PC World. Było co poczytać. Teraz poziom
    bzdur w tych śmiesznych gazetkach jest taki, że nie dałbym za to ani grosza.

  • 12. Data: 2011-12-27 16:07:19
    Od: Tomaszek <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2011-12-27 11:01, sebcio pisze:
    > Taaa i te ceny sprzętu... skaner 1000zł dzisiaj podobny około 200,
    > monitor "15" 1000 zł, czy dziś w ogóle robią "15"????

    Ale taki skaner z tamtych czasów będzie działał po dzień dzisiejszy.
    Zobaczymy ile podziała tak chińska tandeta produkowana teraz.... To się
    tyczy zresztą nie tylko skanerów.

  • 13. Data: 2011-12-27 17:21:12
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Tomaszek" napisał w wiadomości grup
    > Ale taki skaner z tamtych czasów będzie działał po dzień dzisiejszy.

    Kłamiesz. Po 15-16 latach skaner mi się popsuł.

  • 14. Data: 2011-12-27 18:41:01
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 27-12-2011 o 15:58:38 JoteR <j...@p...pl> napisał(a):

    > Raczej 10 milionów. Wątkopodawca sięgnął do czasów sprzed denominacji.

    Ale czekaj,pamiętam że za monitor dałem jakieś 2.3tyś, to był chyba AID
    17" najlepszy w Polsce.. Do teraz tego żałuję.. Bo za jakies pół roku i
    później roj wyszły dobre trinitrony flat

    Nie moge tego zakupu wybaczyć sobie..

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

    "Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."
    Aleksander Dumas

  • 15. Data: 2011-12-28 09:27:12
    Od: Maru <m...@n...pl>

    W dniu 27.12.2011 11:01, sebcio pisze:
    > Taaa i te ceny sprzętu... skaner 1000zł dzisiaj podobny około 200,
    > monitor "15" 1000 zł, czy dziś w ogóle robią "15"????

    Zgadza się, sprzęt miał swoją wartość. Za pierwszego kompa z monitorem
    14" dałem chyba koło 3000 pln. Pentium 120, 16 MB RAM, S3 Trio+ 512 kB,
    dysk chyba 1GB,... eeech szkoda gadać.
    Dzisiaj za tą cenę jest sprzęt full wypas.

  • 16. Data: 2011-12-28 10:33:59
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2011-12-28 10:27, Użytkownik Maru napisał:

> [...]
    > dysk chyba 1GB,... eeech szkoda gadać.
    > Dzisiaj za tą cenę jest sprzęt full wypas.

    Trzy tysiące full wypas ? Bez przesady.
    A w temacie drogo to porozmawiaj z kimś starszym kto komputer
    kupował w latach osiemdziesiątych i nie pod koniec a tak
    bardziej w połowie.
    Cena nie do końca doposażonego kompa wynosiła średnie roczne
    zarobki, to był wartościowy sprzęt. :-)

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2011-12-28 10:38:31
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2011-12-27 16:37, qwerty pisze:
    > Użytkownik "Maru" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Podczas podkręcania dodatkowe 15 Mhz to była 1 sekunda mniej na starcie
    > systemu. Żeby podbić napięcie trzeba było robić ścieżki, a teraz bios
    > sam podkręca. Eh stare dobre czasy...

    Heh... Pamiętam jak swojego 486SX 25MHz podkręciłem na 40MHz. Różnica
    była mocno odczuwalna. Do tego rozbudowa ramu na simach do 16MB. To były
    czasy. Pierwszy dysk 170MB. Kto pamięta kompresję dysku pod dosem?? Ja
    się w to bawiłem ale nie pamiętam jak to się nazywało. Później wymiana
    dysku na 850MB. Ile wtedy było miejsca na dysku :) A dzisiaj 500GB w
    laptopie zrobiło się za małe i trzeba jakieś dyski zewnętrze podpinać :(

  • 18. Data: 2011-12-28 10:57:18
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Kto pamięta kompresję dysku pod dosem?? Ja
    > się w to bawiłem ale nie pamiętam jak to się nazywało.

    DriveSpace... ale to NTG jest :P

    pozdrawiam,
    Vituniu

  • 19. Data: 2011-12-28 11:05:08
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Vituniu"
    >DriveSpace... ale to NTG jest :P

    Najsamprzód to się nazywało "DoubleSpace". I było wprowadzone bodajże w
    dosie 6.0.
    Dopiero od 6.22 nazywało się DriveSpace

    --
    | K...@e...eu.org |

  • 20. Data: 2011-12-28 11:22:34
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Wed, 28 Dec 2011 12:05:08 +0100, Mariusz Kruk napisał(a):

    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Vituniu"
    >
    > Najsamprzód to się nazywało "DoubleSpace". I było wprowadzone bodajże w
    > dosie 6.0.
    > Dopiero od 6.22 nazywało się DriveSpace

    Miejsca dawało, ale muliło nieźle...