  • 61. Data: 2012-01-04 01:23:01
    Temat: Re: Wspomnienie z pierwszego dziesięciolecia
    Od: " Gil" <g...@N...gazeta.pl>

    > Zmieniło się tylko jedno. Cyferki. Ilość tekseli czy innych polygonów, które
    > dana karta przepchnie na sekundę. Reszta, to to samo. Dlatego jest to dość,
    > hmmm... nudne?
    >
    > pozdr, rdx

    Zmieniło się przede wszystkim programowanie. Wobec ciągle zmieniającego sie
    sprzętu to mozna zrozumiec. Ale jest niechlujne.
    Wymieniłem taka gre pod dos - "paratroopers"
    ściągnijcie ja sobie -
    http://www.dosgamesarchive.com/download/paratrooper/
    i zobaczycie że pod wspólczesnymi wielordzeniowymi procesorami o szybkości 3-4
    GHz działa dokładnie tak samo jak pod AT z szybkością 12 Mhz.
    I żadne spowolniacze nie sa potrzebna. To jest majstersztyk programowania.
    Mówie o XP bo Vista i 7 nie sa chetne do fuul screen moda pod DOS.
    Gra ma 17 Kb i dokładnie 30 lat.

  • 62. Data: 2012-01-04 09:37:17
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-01-04 02:23, Gil pisze:

> [...]
    > I żadne spowolniacze nie sa potrzebna. To jest majstersztyk programowania.
    > Mówie o XP bo Vista i 7 nie sa chetne do fuul screen moda pod DOS.

    Jak na majstersztyk programistyczny to marnie działa - Windows 7 64 bit
    zgłosił, że program jest "niegodny uruchomienia w jego zaszczytnym
    środowisku" i żeby poinformować o tym twórcę programu.