  • 1. Data: 2011-12-25 09:45:26
    Temat: Jaki monitor kupić
    Od: "Gejzero" <g...@p...onet.pl>

    Witam,
    Z uwagi że w przedświątecznym prezencie pad mi monitor, biorę pod uwagę
    zakup nowego.
    Stary model to Samsung 215TW z matrycą S-PVA, nie ukrywam że jak dla mnie to
    byl bardzo dobry monitor. Szukając czegoś aktualnie chciabym aby parametry
    obrazu byly nie gorsze niż w moim starym monitorze. Czy możecie polecić coś
    w granicach 22"-24" z dobrą lub bardzo dobrą matrycą ? Spędzam sporo czasu
    przed tym monitorem i nie chcial bym wywalić kasy na jakiś bubel. Dodam że
    nie gram także nie musi mieć wygórowanych parametrów czasowych. Nie obrabiam
    grafiki także jakies profesjonalne monitory z górnej pólki odpadają, ale jak
    się wczytalem w parametry poszczegolnych matryc to chcialbym zostać przy
    S-PVA oczywiście jeżeli takie matryce są jeszcze stosowane w sprzęcie
    średniej klasy. Ostrość i kąty i glebia kolorów przynajmniej jak ten stary
    Samsung no i oczywiście panorama ;) już się przyzwyczailem do takich
    proporcji ekranu.

    Pzdr. Gejzero

  • 2. Data: 2011-12-25 10:53:18
    Temat: Re: Jaki monitor kupi
    Od: GRAG <e...@e...pl>

    W dniu 2011-12-25 10:45, Gejzero pisze:
    > Witam,
    > Z uwagi ?e w przed?wi?tecznym prezencie pad mi monitor, bior? pod uwag?
    > zakup nowego.
    > Stary model to Samsung 215TW z matryc? S-PVA, nie ukrywam ?e jak dla mnie to

    SAMSUNG S24A650D - niejako odpowiednik tego 215TW

    gwarantuje że będziesz zadowolony

  • 3. Data: 2011-12-25 17:31:50
    Temat: Re: Jaki monitor kupić
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba Gejzero napisała na pl.comp.pecet:

    > Stary model to Samsung 215TW z matrycą S-PVA, nie ukrywam że jak dla
    > mnie to byl bardzo dobry monitor. Szukając czegoś aktualnie chciabym
    > aby parametry obrazu byly nie gorsze niż w moim starym monitorze.

    Zobacz Dell 2209WA.

    Marcin Kocur

  • 4. Data: 2011-12-25 22:06:27
    Od: "$M$" <p...@p...onet.pl>

    > Witam,
    > Z uwagi że w przedświątecznym prezencie pad mi monitor, biorę pod uwagę
    > zakup nowego.
    <ciach>

    A może taki Dell UltraSharp U2412M:
    http://accessories.us.dell.com/sna/productdetail.asp
    x?c=us&cs=04&l=en&sku=320-2676

    Pozdr
    $M$

  • 5. Data: 2011-12-25 22:29:45
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-12-25 10:45, Gejzero pisze:
    > Witam,
    > Z uwagi ?e w przed?wi?tecznym prezencie pad mi monitor, biore pod uwage
    > zakup nowego.
    > Stary model to Samsung 215TW z matryc? S-PVA, nie ukrywam ?e jak dla mnie to
    > byl bardzo dobry monitor. Szukaj?c czego? aktualnie chciabym aby parametry
    > obrazu byly nie gorsze ni? w moim starym monitorze.
    A jak padł? Może jest do odratowania za niewielkie pieniądze? Bardzo
    dużo samsungów pada z okazji zasilacza (wyschnięte kondensatory lub
    wręcz "wyeksplodowane) i przeważnie jest to do naprawienia.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 6. Data: 2011-12-26 08:04:54
    Od: "Gejzero" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BartekK" napisał w wiadomości
    > A jak padł? Może jest do odratowania za niewielkie pieniądze? Bardzo dużo
    > samsungów pada z okazji zasilacza (wyschnięte kondensatory lub wręcz
    > "wyeksplodowane) i przeważnie jest to do naprawienia.

    Padlo podswietlenie i wyglada na jeden z 6 transformatorow zasilajacych
    swietlowki. Nie doszedlem co jeszcze po drodze moglo wysiasc. Transformatora
    nigdzie w Polsce i okolicy nie moge namierzyc.Tylko Rosjanie coś się
    rozpisują na jego temat. Za to moge kupic zamiennik plyty na ktorej jest
    zasilacz + inwertery do świetlowek. Jednak koszt plyty to prawie 300 zl. A
    nie powiedziane ze za chwile swietlowki nie padną. Dodatkowo jak rozbieralem
    matryce to wyszlo ze w okolicach koncowek swietlowek nadtopila sie
    rozpraszajaca plyta z plexi. Suma sumarum bede chcial go reanimowac ale
    napewno nie za 300 zl. Jak się uda taniej to będzie jako drugi monitor.
    Tymczasem potrzebny jest dzialajacy monitor do normalnej pracy bo klepanie z
    laptopa to porazka ;)

    Pozdrawiam
    Gejzero

  • 7. Data: 2011-12-26 10:19:30
    Od: "Gejzero" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "$M$" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > <ciach>
    >
    > A może taki Dell UltraSharp U2412M:
    > http://accessories.us.dell.com/sna/productdetail.asp
    x?c=us&cs=04&l=en&sku=320-2676

    Muszę się wybrać do jakiegoś salonu i ocenić naocznie wszystkie propozycje.
    W sumie to najbardziej chyba zależy mi na wiernym oddawaniu kolorów choć nie
    wiem czy da się takie sprawy ocenić na szybko w salonie.

    Pozdr.
    Gejzero

  • 8. Data: 2011-12-26 10:52:54
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba Gejzero napisała na pl.comp.pecet:

    > Muszę się wybrać do jakiegoś salonu i ocenić naocznie wszystkie
    > propozycje.

    Jak znajdziesz gdzieś taki, stawiam piwo ;]

    Marcin Kocur

  • 9. Data: 2011-12-26 15:44:27
    Od: "Gejzero" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Kocur" <m...@g...com.wytnij> napisał w wiadomości

    > Jak znajdziesz gdzieś taki, stawiam piwo ;]
    Mowisz o tym ze znajde taki monitor w salonie z mozliwoscia zobaczenia jak
    dziala ?

    Gejzero

  • 10. Data: 2011-12-26 20:19:39
    Od: "$M$" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > propozycje. W sumie to najbardziej chyba zależy mi na wiernym oddawaniu
    > kolorów choć nie wiem czy da się takie sprawy ocenić na szybko w salonie.

    Może w jakimś MediaMarkcie coś zobaczysz...
    Niestety teraz trudno znaleźć sklep
    który ma kilkanaście lepszych monitorów na składzie.
    To mrożenie kasy.
    Jakbyś taki znalazł to daj znać.
    $M$