  • Data: 2014-07-05 11:59:22
    Temat: Re: Współpraca z Plus GSM
    Od: "paskuda03" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SJS" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:lp84oe$86t$1@node2.news.atman.pl...
    > Współpraca z siecią Plus GSM
    > Miałem tam i internet i kilka telefonów, pierwszy jakieś dwadzieścia lat
    > temu ale ostatnio po kolei rezygnowałem a ostatni numer przenoszę do
    > PLaya - dlaczego?
    ciach
    > Coś złego dzieje się ostatnimi czasy w PLUSie
    > --
    > sjs

    Niestety, muszę Cię zmartwić - to rzeczywistość.
    Realnie u każdego operatora możesz doświadczyć
    tych samych nieoczekiwanych niespodzianek.
    Nie oczekuj że operator cię od nich uwolni,
    odgadnie twoje myśli i wszystko poustawia tak jak chcesz.
    Musisz SAM o swoje USŁUGI i o swoje PIENIĄDZE zadbać.
    Jeśli tego nie zrobisz operator będzie ci wciskać wszystko
    (dla twojego dobra) za co może cię skasować na parę złotych.
    Obiektywnie nie ma żadnego powodu aby nie
    dokonywać dokładnej analizy opłacalności dalszego korzystania
    z usług i bez sentymentów zmieniać operatora.
    Dodatkowo kontrolować wszystko za co płacisz - to Twoje
    pieniądze i twój interes by korzystać tylko z tego co jest potrzebne
    a dodatkowe bajery świadomie wyłączyć.
    Obudź się !!!

    --
    paskuda03