  • 11. Data: 2012-10-21 17:16:52
    Temat: Re: Wsp??czynnik oporu powietrza samochodu - czemu go nie podaj??
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2012-10-21 15:45, PaweL pisze:
    > Poza tym Cx to nie wspó?czynnik oporu, tylko wspó?czynnik kszta?tu nadwozia.
    > Mno?ymy powierzchnie czo?ow? pojazdu razy Cx i dopiero wtedy otrzymujemy
    > wspó?czynnik oporu nadwozia. A samochody s? coraz szersze i wy?sze, wiec tak
    > naprawde opory powietrza rosn?.
    >
    > Pawe?

    Jeśli już chcesz tak dokładny być, to nie przez powierzchnie czołową a
    poprzez największe pole przekroju. "Reguła pól" jest jednym z
    podstawowych zasad projektowania opływowych brył.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 12. Data: 2012-10-21 19:29:31
    Temat: Re: Współczynnik oporu powietrza samochodu - czemu go nie podają?
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 21 Oct 2012 16:51:55 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Ale chyba nie o niej była mowa.

    Nie, ale obawiam się że kawa z Biedronki za 9.99 będzie na tym samym
    poziomie, co ta z Lidla.

    P.S. Robię zakupy w Biedronce, żeby nie było, że uparłem się na tanie
    sklepy :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 13. Data: 2012-10-21 20:44:21
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-10-21 14:19, Cavallino pisze:
    > A faktycznie jest zła, czy Ty jesteś snob, dla którego liczy się cena a
    > nie smak?

    Tu nie o to chodzi, tylko o to, ze jak ktos inny przyniesie kawe inna
    niz firmowa, to pada tekst "znowu jakies gowno przyniosles, przeciez
    tego sie nie da pic...", a jak kolesia kolej nadchodzi, to jest kawa za
    przyslowiowe 9,99 :)
    Pije kawe w pracy, ale sa kawy, ktorych wypije 3 przez 8h ze smakiem, a
    tej nie da sie wiecej niz 1, bo taka mdła jest.

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 14. Data: 2012-10-21 23:25:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:j5c8889a7s9vav8lh1pdl6iie913ornkld@4ax.
    com...

    > Nie, ale obawiam się że kawa z Biedronki za 9.99 będzie na tym samym
    > poziomie, co ta z Lidla.

    W Lidlu też pewnie jest więcej niż jedna kawa, więc nie idzie wykluczyć, że
    coś im się trafiło niezłego.
    Jak z tą podróbą Peppera lepszą niż oryginał i lepszą niż wszystkie inne
    cole w tym sklepie razem wzięte, z Coca Colą na czele.
    Która notabene jest 3 razy droższa.

  • 15. Data: 2012-10-21 23:27:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <v...@i...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > firmowa, to pada tekst "znowu jakies gowno przyniosles, przeciez tego sie
    > nie da pic...", a jak kolesia kolej nadchodzi, to jest kawa za

    Może jemu smakuje?
    Swoją drogą jakbym miał uczestniczyć w takim kretyńskim przedsięwzięciu, w
    którym każdy narzeka i zadowolonych brak, to po pierwszym razie bym się
    zastanowił po co to komu i dlaczego każdy nie może pić swojej, takiej jaką
    lubi?

  • 16. Data: 2012-10-21 23:54:48
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-10-21 23:27, Cavallino pisze:

    > Może jemu smakuje?

    Oooooczywiscieeee... Jakbym ja przyniosl ta kawe to bym uslyszal, jakie
    gowno przynioslem :)

    > Swoją drogą jakbym miał uczestniczyć w takim kretyńskim przedsięwzięciu,

    Ale jest jeden ekspres, zreszta zajebisty i przyniesiony przez innego
    kumpla z chaty ;)

    > w którym każdy narzeka i zadowolonych brak, to po pierwszym razie bym
    > się zastanowił po co to komu i dlaczego każdy nie może pić swojej,
    > takiej jaką lubi?

    Ale nikt inny nie narzeka, raczej wszyscy sie smieja z takiego podejscia :)

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 17. Data: 2012-10-21 23:57:04
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-10-21 23:25, Cavallino pisze:

> [...]
    > Jak z tą podróbą Peppera lepszą niż oryginał i lepszą niż wszystkie inne
    > cole w tym sklepie razem wzięte, z Coca Colą na czele.

    Akurat co do Coli to sie nie zgodze, bo to nie tylko smak, ale i sklad.
    Po wypiciu 0,5l pepsi pol dnia z kibla nie schodze, po wypiciu litra
    hoopa mdli mnie, a po coca-coli nic mi nie jest. Nie wiem jaki skladnik
    za to odpowiada (no dobra, w hoop aspartam), ale sprawdzone wielokrotnie.

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 18. Data: 2012-10-22 17:38:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <v...@i...pl> napisał w wiadomości grup

    > Oooooczywiscieeee... Jakbym ja przyniosl ta kawe to bym uslyszal, jakie
    > gowno przynioslem :)

    Jesteś pewien?
    No to zastosuj i daj znać.
    Obstawiam, że będzie mu głupio i nic nie powie.

  • 19. Data: 2012-10-22 17:39:51
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <v...@i...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > mdli mnie, a po coca-coli nic mi nie jest. Nie wiem jaki skladnik za to
    > odpowiada (no dobra, w hoop aspartam), ale sprawdzone wielokrotnie.

    Uczulony na coś jesteś, a to się nie liczy.
    Zresztą Pepp to nie do końca cola, raczej jej taka migdałowa odmiana.
    IMO lepsza niż Cherry.

  • 20. Data: 2012-10-22 21:46:53
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-10-22 17:38, Cavallino pisze:

    > Użytkownik <v...@i...pl> napisał w wiadomości grup

    > Jesteś pewien?
    > No to zastosuj i daj znać.
    > Obstawiam, że będzie mu głupio i nic nie powie.

    Wlasnie sie kawa konczy i przyjdzie jego kolej - ciekawe co kupi. Jak
    kupi taka za 9.99 to go zabije smiechem :)

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)