  • Data: 2020-11-03 10:32:38
    Temat: Re: Współczesny sprzęt audio
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 02/11/2020 21:41, Paweł Pawłowicz wrote:
    > W dniu 02.11.2020 o 22:19, Krzysztof Gajdemski pisze:
    > [...]
    >
    > Nie do końca. W ofercie jest wiele płyt SACD.
    > Z drugiej strony, w tym co piszesz, jest sporo prawdy. Zrobiłem test.
    > Zgrałem warstwę CD i nagrałem na płycie. Potem ustawiłem tak, aby
    > odtwarzacze SACD i CD grały z grubsza synchronicznie i przełączałem
    > źródła. Wniosek: CD jest lepsze, istotnie lepsze. Kasa wydana na
    > odtwarzacz SACD poszła w kubeł. A trochę jej było. Wrrrrrr...
    >
    > P.P.

    kilka lat temu czytałem jakąś techniczną analizę na temat jakości
    formatu CD i okazuje się że na CD w dalszym ciągu się broni przed innymi
    formatami - nawet tymi lossless.
    Oczywiście dobry odwtwarzacz (z dobrym DAC) tez jest potrzebny - Te
    tanie będą miały 12 bitowe przetworniki albo nawet kompromisowe
    1-bitowe sigma-delta.

    c.