  • Data: 2020-11-03 12:15:21
    Temat: Re: Współczesny sprzęt audio
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest> szukaj wiadomości tego autora

    > żeby wzmacniacz w kinie domowym zagrał porządnie stereo, to kolumny
    > musialy by być takie jak do stereo, a niestety taki zestaw by
    > kosztował... więc do kd wsadzają kolumny z max 10cm głośnikiem, czasem
    > nawet jdnokanałowe, więc brzmi to tak jak słychać.

    Jakoś nie mogę sobie wyobrazić słuchania KD na zestawach pokroju
    porządnego stereo. Próbowałem, ale efekt jest taki, że kiepsko z
    dialogami, ale za to jak "na filmie krzesło się przewraca", to podłoga
    drży. Oczywiście kanał środkowy KD rozwiązuje częściowo temat, ale mam
    wrażenie, że realizacje dla KD są celowo tak zrobione, aby na
    kiepskawych sprzętach KD jakoś to szło, a w efekcie na porządnych
    przetwornikach jest masakra.
    Podobnie z subwooferem. Zbudowałem porządny, duży, mocny i w ogóle
    zacny. Tylko że słuchać się tego nie da, bo puszczając choćby
    Prometeusza... jest kosmos, teoretycznie powinna być cisza (fizyka), ale
    realizacja jest taka, że cały czas kilkanaście Hz chyba napierd...a i po
    10 minutach jesteś wkurwiony nawet nie wiedząc dlaczego. Odłączyłem i
    sprzedałem - bezużyteczny o ile nie jest się fanem trzęsących nogawek.

    Miłego.
    Irek.N.