  • Data: 2020-11-03 11:12:47
    Temat: Re: Współczesny sprzęt audio
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.11.2020 o 15:40, Piotr Gałka pisze:

    > Zapewne ma wszystko, tylko, że ja go nie mam :)
    >
    > Ładnych kilka lat temu wymieniłem głośniki w kolumnach i cały zestaw (4
    > urządzenia) podarowałem synowi. Dla niego to był zwykły zestaw grający,
    > który od zawsze jest w domu. Do tego wkrótce coś zaczęło trzeszczeć -
    > problemy z kontaktowaniem przełączników we wzmacniaczu. Kupiłem kilka
    > psikadeł z serii Contact-Chemie i rozebrałem ten wzmacniacz. Się poprawiło.
    > Syn docenił prezent dopiero jak kiedyś wpadli do niego koledzy z
    > Akademii Muzycznej i "Ty masz Technicsa??!!!".

    Prawdę mówiąc, dziwi mnie to. Stare Technicsy były robione na hybrydach
    Sanyo. Wtedy był to bajer, ale dziś? Każdy współczesny Denon czy Onkyo
    entry-level rozwali je na pył. Włożyłem kupę pracy w reanimację starego
    WS504 zbudowanego na tych samych kostkach, porównanie z wymienionymi
    wypadło bardzo słabo.

    P.P.