eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWspółczesne głupkowate mikro-ronda z kostką brukową › Re: Współczesne głupkowate mikro-ronda z kostką brukową
  • Data: 2014-04-23 11:08:49
    Temat: Re: Współczesne głupkowate mikro-ronda z kostką brukową
    Od: "tolek" <t...@n...spamu> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dla mnie te teorie o kostkowych rondach jako podniesienie bezpieczeństwa są
    takie jak cała ue...
    Po co mozolnie układać tą kostkę (przez kostkę szybciej woda wsiąka w
    podłoże i zimą szybciej rozsadzi rondo i znowu będzie do remontu - ktoś
    nieźle to wykombinował) skoro można na środku ronda zrobić większe zielone
    koło o promieniu takim jak obecne małe kółko+kostka. Na to samo wyjdzie. Tak
    jak tu już było napisane kostka jest ułożona wyżej niż nawierzchnia
    asfaltowa i skręcający TIR jest dodatkowo odchylony na zewnątrz okręgu jaki
    pokonuje, co stwarza większe ryzyko przewrócenia się od siły odśrodkowej,
    która dodatkowo dochodzi do niekorzystnego odchylenia przy jeździe po
    okręgu.
    Przypomina to odwrotnielogicznie polskie pendolino bez wychylnego pudła.
    Wnet będą łuki torów kolejowych budować nachylone w kierunku odwrotnym do
    kierunku łuku, żeby pociągi szybciej wypadały i ze względów bezpieczeństwa
    obniży się im dodatkowo prędkość...
    Pierw się coś sp.... a potem do g.... dobiera się chore ideologie.
    Zamiast wymyślić coś lepszego, sprawniejszego.
    Ale gdzie tam dziś głupota święci tryumfy.
    Bo 5 głupków w ciągu roku rozp... się na danym rondzie to ze względu na tych
    5 przebudujemy całe rondo.
    A tak to dobre rondo samoczynnie eliminowała głupków z użycia.

    Czy nie można nadal budować takich rond
    http://goo.gl/maps/rrCfl?
    Stoi do dziś i wyśmienicie spełnia swoje zadanie. Jakoś nie widzę na
    zielonym kole kolein po autach pokonujących rondo na "przestrzał" (typ trasy
    "przełajowa") mimo, że na środku żaden unijny nie postawił kamiennego
    rondla.
    A obecnie przyjęto durnowatość, że to co działa dobrze w tym kraju trzeba
    zawsze zepsuć i ktoś za zepsucie weźmie kasę.
    Na podstawie tej chorej ideologii kamiennych mikro rond można wysnuć teorie,
    że 98% kierowców to idioci i tylko 2% to mistrzowie kierownicy i dla tych
    98% kierowców są robione te kamienne ronda aby im "pomóc"...
    Bo gdyby nie te kamienne ronda to 98% kierujących poniesie śmierć na miejscu
    przy próbie wjechania na niekamienne rond. Pozostanie na polskich drogach
    tylko 2% mistrzów kierownicy.
    W ogóle do mnie to nie trafia. Dla mnie taka sama głupota jak ślimak zwany
    rybą.
    Ponoć ma się budować coraz lepsze drogi dopuszczające wyższe prędkości, a
    oni budują ronda których pokonanie zajmuje 3x więcej czasu niż rondo
    wybudowane w latach 80-90.
    Wybudowane, do dziś stoi, nie stwarza problemów i jakoś nie słyszę aby
    codziennie dochodziło tam do dziesiątek stłuczek, bo nie ma kostki brukowej
    i okrąg asfaltowy jest za szeroki.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: