  • Data: 2012-11-15 02:00:24
    Temat: Re: Wrzucam, bo flauta... ;)
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Janko Muzykant" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Będą i wcale nie taka nisza: ludzie lubią mieć rzeczy. Po czasie
    > ''wszystko w jednym'' przyjdzie czas ''dużo wszystkiego'', bowiem
    > nabywanie wciąga i miesiąc bez nowego gadżetu wywołuje depresje.

    Gadżety oczywiście, ale nie sądzę by wśród nich pomiędzy lustrzanką, EVIL'em
    i telefonem było miejsce jeszcze na kompakt. O ile taki np. tablet wypełnił
    lukę pomiędzy telefonem a laptopem zarówno jeśli chodzi o gabaryty jak i
    możliwości o tyle kompakta w tej roli nie widzę, owszem daje większe
    możliwości niż telefon, ale jakim kosztem i po co? Może gdyby się
    upowszechniły kompakty z wbudowaną baterią ładowane przez USB i gdyby
    jeszcze miały wbudowaną pamięć i wifi to wtedy rzeczywiście można by takiego
    kompakta potraktować jako kolejny gadżet do wzięcia na wakacje, ale na dzień
    dzisiejszy tego tak nie widzę.

    Pozdrawiam
    Ergie