  • Data: 2009-07-09 17:37:05
    Temat: Re: Wrota Bieszczadow miejsce dla fotografow
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chcę sobie oglądać zdjęcia w całości jedno po drugim. Wciskam F11 żeby
    > mieć fullscreen w przeglądarce. Baner zajmuje 1/4 ekranu, zdjęcie nie
    > mieści się w całości (rozdzielczość mam 1280x800)
    > . No to sobie przewijam w pionie, żeby zdjęcie widzieć całe - jest
    > piknie. Klikam strałkę w prawo i znowu mam baner na 1/4 ekranu i zdjęcie
    > się nie mieści w całości. Jak się upierasz przy takim wysokim banerze to
    > załatw, żeby strona po przeładowanu na kolejne zdjęcie automatycznie
    > ustawiała się w pionie tak jak było przy zdjęciu poprzednim.

    no sorry ale jakby durni producenci notebookow wymyslili sobie jeszcze
    glupsza rozdzialke np. 1200 x 600 to musialbym w ogole wywalic baner...
    Notabene te wszystki szumnie nazywane netbooki tak chyba maja.

    przemysle to czy da sie nieco zooptymalizowac wysokosc banera.
    Po prostu ta rozdzialka to nieporozumienie IMO ale niestety istnieje
    i sporo tego dziadostwa powstalo. Moj notebook tez ma ten syf :(

    Roger