  • Data: 2009-07-09 18:32:35
    Temat: Re: Wrota Bieszczadow miejsce dla fotografow
    Od: EMPI <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hej !

    > no sorry ale jakby durni producenci notebookow wymyslili sobie jeszcze
    > glupsza rozdzialke np. 1200 x 600 to musialbym w ogole wywalic baner...

    no sorry, ale z takim banerem to chyba nawet FullHD rozdzielczość będzie
    za mała (na oko policzyłem że rozdzielczość w pionie musiałaby być ok. 1200

    > przemysle to czy da sie nieco zooptymalizowac wysokosc banera.

    a może po prostu w momencie przejścia do oglądania całych zdjęć baner
    nie będzie się wyświetlał ? Bo jaki sens marnować tyle przestrzeni na
    każdym etapie przeglądania portalu ? Nawet nie pełni funkcji przejścia
    do strony głównej.

    Aha, wyświetla się przy każdym zdjęciu data i godzina jego dodania.
    hmmm... po co ? Lepsza była by data zrobienia zdjęcia , ale jak już
    pisąłeś może to być trudne do uzyskania...

    EMPI
    http://www.empi.art.pl