  • Data: 2011-04-11 19:21:11
    Temat: Re: Wrocław - obwodnica S8 - otwarta?
    Od: "Irokez" <n...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Irokez" <n...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:invbhc$pur$1@news.onet.pl...

    > Hmm.. może przejeżdzałem dziś, wyryli kawałek starego asfaltu, puścili po
    > nowym zjeździe, ale na dole auta to ja kurde ani jednego w kierunku A4
    > nie widziałem jadącego.
    > Także wolałem się nie pchać

    Właśnie czytam. "Zaraz po świętach otwarty zostanie wreszcie kolejny odcinek
    autostradowej obwodnicy Wrocławia - od skrzyżowania z autostradą A4 do
    lotniska. Nie ma się jednak co łudzić, że odciąży centrum Wrocławia. Po
    pierwsze, kierowcy nie będą mogli na razie wjechać na obwodnicę z autostrady
    A4 (czynne będą tylko węzły w Magnicach i Cesarzowicach). A po drugie, na
    odcinku od węzła Południe (skrzyżowanie z A4) do lotniska będzie obowiązywał
    zakaz ruchu dla pojazdów powyżej 12 ton."

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez