eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWrocław - Warszawa (a w zasadzie Kluczbork - Warszawa) jaka trasa?Re: Wrocław - Warszawa (a w zasadzie Kluczbork - Warszawa) jaka trasa?
  • Data: 2011-12-19 21:42:22
    Temat: Re: Wrocław - Warszawa (a w zasadzie Kluczbork - Warszawa) jaka trasa?
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Lukasz wrote:

    > i tak nie wiem o czym do mnie rozmawiacie bo w Warszawie bywam
    > sporadycznie :) tak czy inaczej pod prądem to ja tylko kable
    > podłączam, autem to wolę jeździć w dobrym kierunku

    Wlasciwy kierunek to 'ten drugi', a nie ten gdzie jada wszyscy inni. ;]

    Od Prostej polecam pojechac na poludnie do al. Armii Ludowej i potem w
    lewo na most Lazienkowski. Tak bedzie chyba najszybciej.

    > Niestety coś
    > zapowiadają śnieg na mój wyjazd... niestety to pierwszy śnieg
    > oznaczający paraliż a nie drugi śnieg oznaczający (dla niedzielnych
    > kierowców) "nie wyjeżdżam z domu" (dzięki czemu korków nie ma tak
    > dużych choć wszyscy niemiłosiernie się wloką :) )

    Mam nadzieje, ze nie uda sie przebic zeszlego roku. Zamiast 0:30h
    zrobilo mi sie 3:30h a ja i tak rzadko jezdze w samiutkim szczycie.
    W pewnym momencie myslalem czy by nie porzucic auta, ale chodniki byly
    juz zaparkowane, poza tym na piechote troche za daleko, a marznac z
    ludzmi na przystanku to zadna pociecha. ;p

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl