  • 11. Data: 2011-08-16 22:40:18
    Temat: Re: Wrocław, Ślężna - kolejna ofiara ślepego TIRmana?
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 16 Aug 2011 21:37:19 +0200, Krzysztof 45 napisał(a):

    > Prawidłowo i zgodnie z przepisami. A ma się wlec lewym? Juz pod

    Prawidłowo, to z ustapieniem pierwszeństwa.

    > wiaduktem wrzucają prawy kierunek, i mało kto go puszcza.

    No i? Nie ma obowiązku puszczania.

    --
    ___________ (R)

  • 12. Data: 2011-08-16 23:03:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Regularnie tam jeżdżę i uważam, że 99 % kierowców osobówek "prosi się
    > sama" tam o wkomponowanie w pobocze.
    >
    > Tirmen odbija na lewy ... przechoidzi pod wiaduktem ... chce na prawy, a
    > tu już go 3 prawym wyprzedza

    Ale co, zakaz jest?
    Czy we Wrocławiu jak sobie jedziesz po jednym pasie, to ktoś zjeżdżający z
    innego ma pierwszeństwo?

  • 13. Data: 2011-08-16 23:05:30
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Krzysztof 45

    > A gdzie ma jechać?

    A co mnie to obchodzi?

    > Racja. Ale ruszając ze świateł, kilka osobówek pocisnęło prawym, robi
    > sie miejsce, więc TIR daje na prawy. Ale ten odcinek to łuk za wiaduktem
    > w prawo, i jak jakiś pajac ciśnie z daleka za peletonem bo mu zielone
    > podpasowało, to TIRmen nie jest go w stanie zauważyć w momencie zmiany
    > pasu, i pajac pakuje mu sie w naczepę lub na pobocze ze słupami.

    Jak nie widzi czy komuś nie zajeżdża drogi to niech nie zmienia pasa. To
    jego i wyłącznie jego odpowiedzialność.

  • 14. Data: 2011-08-16 23:06:04
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-08-16 21:42, to pisze:
    > begin Krzysztof 45

    > Jego problem. Nie musi tam w ogóle jechać. TIR na lewym pasie chcąc
    > zjechać na prawy ma psi obowiązek ustąpić pierwszeństwa jadącym po tym
    > pasie. A wyprzedzanie z prawej w mieście nie jest zabronione.

    Nie żebym bronił zaciekle TIRmanów, ale... jak to szło?
    Aaa, już wiem: "Cmentarze są pełne tych, którzy mieli pierwszeństwo".

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 15. Data: 2011-08-16 23:13:21
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Adam Płaszczyca napisał(a):
    > Prawidłowo, to z ustapieniem pierwszeństwa. No i? Nie ma obowiązku
    > puszczania.
    Juz to wyżej opisałem jak to wygląda.

    Tu masz wiadukt
    http://maps.google.pl/?ll=51.072202,17.012321&spn=0.
    000988,0.002411&t=h&z=19&vpsrc=6
    Jedziemy do górę łukiem w prawo. TIR lewym z racji wysokości wiaduktu.
    Peleton osobówek ze świateł wyprzedza TIRa prawym po łuku, potem za
    łukiem robi się luz, więc TIR daje na prawy. Ten na słupie zapierdalał
    daleko za peletonem osobówek. TIRmen w momencie zmiany pasa go nie
    widział, bo jest łuk. Jak by osobówka jechała "przepisowe" km/h, nie
    zaliczyła by słupa.
    --
    Krzysiek

  • 16. Data: 2011-08-16 23:15:36
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    to napisał(a):
    > Jak nie widzi czy komuś nie zajeżdża drogi to niech nie zmienia pasa. To
    > jego i wyłącznie jego odpowiedzialność.
    Jak zmieniał pas, to prawy był pusty.
    --
    Krzysiek

  • 17. Data: 2011-08-16 23:16:48
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Cóż za diagnoza ... poproszę liczby totka i info kiedy złapię hiv.

    Lepiej zrób jutro badanie ;-)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 18. Data: 2011-08-16 23:22:54
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Krzysztof 45

    > Jak zmieniał pas, to prawy był pusty.

    Ma ustąpić pierwszeństwa, czyli nie zmuszać nikogo do gwałtownego
    hamowania, a nie włączyć migacz jak widzi lukę i taranować wszystkich na
    prawym pasie. Widziałeś kiedyś na oczy PoRD?

  • 19. Data: 2011-08-16 23:24:51
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Krzysztof 45

    > TIRmen w momencie zmiany pasa go nie
    > widział, bo jest łuk.

    To dlaczego zmienia pas, jak nie widzi czy komuś nie zajedzie drogi?

  • 20. Data: 2011-08-16 23:25:27
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 16-08-2011 23:22, to pisze:
    > Ma ustąpić pierwszeństwa, czyli nie zmuszać nikogo do gwałtownego
    > hamowania, a nie włączyć migacz jak widzi lukę i taranować wszystkich na
    > prawym pasie. Widziałeś kiedyś na oczy PoRD?

    Pan kierowca do domu pruje, nie czytałeś???

    Pozdrawiam
    Paweł