    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wrocław, Ślężna - kolejna ofiara ślepego TIRmana?
    Date: Thu, 18 Aug 2011 15:22:22 +0200
    <c1.01.3Rdltr$0VS@mike.oldfield.org.pl> <j2emiq$5i2$1@news.vectranet.pl>
    <4e4ae021$0$2458$65785112@news.neostrada.pl>
    <j2enlu$dbh$2@news.vectranet.pl>
    <4e4ae38d$0$2442$65785112@news.neostrada.pl>
    <j2eok1$hsg$2@news.vectranet.pl>
    <4e4ae6a5$0$2442$65785112@news.neostrada.pl>
    <j2fiug$dia$1@news.vectranet.pl>
    <4e4b6ef0$0$2491$65785112@news.neostrada.pl>
    <j2g3fe$1ou$1@news.vectranet.pl>
    <14pxrtic2z2rm$.1llsnonefdst1$.dlg@40tude.net>
    <4e4b9de8$0$3507$65785112@news.neostrada.pl>
    <1adram6r5inq9$.1lufl2azvcsrv$.dlg@40tude.net>
    <1...@p...pl>
    <1...@4...net>
    <4e4cd0b9$0$2453$65785112@news.neostrada.pl> <j2ijt8$vo1$1@news.onet.pl>
    <4e4cd62a$0$3492$65785112@news.neostrada.pl>

    Użytkownik "DoQ" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    W dniu 18-08-2011 10:53, J.F pisze:

    >A MÓJ czas to co? To że nie popierdalam kilkudziesięcioma tonami
    >żelastwa wypełnionego po sufit w mandarynkami, oznacza iż mój czas
    >jest mniej ważny?

    Mowimy o czasie na wykonanie zwolnienia. 140 do 80 w trzy sekundy to
    jest ostre hamowanie - czyli zapewne nieudzielenie pierwszenstwa.
    W 30s to nawet nogi z gazu nie trzeba zdejmowac :-)

    >Co do samego manewru "wyprzedzania", powiedz mi dlaczego nie mogą
    >tego zrobić nieco wcześniej czy nieco później tym bardziej, że w
    >promieniu 2km nie widać innych samochodów?

    Moga, ty tez mozesz dopasowac predkosc do warunkow i
    zwolnic/przyspieszyc te 2 km wczesniej :-)

    Zarzut do tirmanow jest raczej taki ze oni wyprzedzaja bez spojrzenia
    w lusterka, no i wtedy jest to juz ostre hamowanie. I nie sama zmiana
    predkosci jest tu decydujaca.

    Z tym ze to im sie zdarza stosunkowo rzadko ... no ale tez stosunkowo
    za czesto - czyli tak powiedzmy co 200km jest szansa takiego spotkac.

    Tfu - wymuszenie pierwszenstwa mialo byc.

    >Pisałem niekoniecznie o autostradzie.

    Tak czy inaczej - inny artykul. Nie wymuszenie pierwszenstwa (bo jakie
    jak jedzie przed toba), tylko jazda z predkoscia utrudniajaca.

    Np 50/40 - takiemu to opony przestrzelic :-)

    J.